1563 keer bekeken

Bouwersdag 2018

• woensdag 19 september 2018 @ 13:14
    reactie op (#103) bernard-de-clairvaux

Dus de Bazelik is afgevallen?

Klik hier om naar de website te gaan
  • woensdag 19 september 2018 @ 12:58
    reactie op (#102) Calamandja

Bedankt voor regelwerk! Ik had/heb even wat veel op mijn bordje, dus ben wat reactief. Zie er enorm naar uit!

• dinsdag 18 september 2018 @ 18:22
    reactie op (#101) Calamandja

Voor de liefhebbers: "Tongeren - Toeristische Gids 2018" - downloadbare PDF van 72 pagina's.

• dinsdag 18 september 2018 @ 18:04
    reactie op (#99) maerlandt

Ik heb dus voor 8 personen gereserveerd, mocht de Maegd er alsnog bij komen, gelieve mij dan te verwittigen zodat ik de reservatie tijdig kan aanpassen.

• dinsdag 18 september 2018 @ 17:55
    reactie op (#98) antonius_

Daar ik vandaag nog geen reactie heb ontvangen heb ik ook het avonddiner gereserveerd bij Brasserie Bazilk, daar ik een vriendelijk en persoonlijk antwoord had gekregen van de zaakvoerder. Voor wat betreft de meegebrachte maaltijd stelt hij voor om deze reeds af te geven tijdens de middaglunch.

De kopie van de mail hierover die ik mocht ontvangen luidt letterlijk als volgt:

Voor ons is dat geen probleem om voor één persoon de maaltijd op te warmen.

Ik heb onze medewerker Philippe inmiddels ingelicht (hij is ook bij de lunch aanwezig) en hij zal zorgen dat de maaltijd gewarmd wordt.
    Mij lijkt het beter dat de maaltijd al bij de lunch wordt achtergelaten, zodat deze ook koel kan worden bewaard en overige gasten er niets van meekrijgen.
    De gemaakte kosten zullen nihil zijn, dus… € 0,00.

Wij wensen jullie alvast een gezellige dag in de Eerste stad van België.

Tot de 29e!

Met vriendelijke groeten,
    Brasserie Bazilik
    Winfried Ackermans
    Zaakvoerder

De maaltijden, zowel lunch en diner zullen dus doorgaan in Brasserie Bazilik. Ik heb er een goed gevoel bij. Bij de Brasserie Infirmerie kreeg ik een machinaal standaard antwoord, zonder enige confirmatie met betrekking tot de problematiek van de op te warmen dieetmaaltijd. Dus ik annuleer daar vandaag; mijn buikgevoel bedriegt mij nooit, hoewel de buik intussen nog wat platter is dan vorig jaar (hopelijk herkennen jullie mij nog ;-))

Ik beschouw het eten nu dus als geregeld. NU nog wat naar de inhoud kijken en een (flexiblele) wandeling plannen doorheen de stad.

Gewijzigd op 2018-09-18 17:56:49
  • dinsdag 18 september 2018 @ 16:32
    reactie op (#93) Marjoke

Ik volg nog steeds en voor de maegd is het nog koffie dik kijken ...

• maandag 17 september 2018 @ 16:29
    reactie op (#97) Calamandja

Klasse ! gastvrijheid om door een ringetje te halen !

onderschrift.jpg

• maandag 17 september 2018 @ 13:54
    reactie op (#96) antonius_

Ah, je kan blijven vergelijken, ik zal het maar bij de Infirmerie houden. Dus op basis van de boodschappen op dit forum reserveer ik voor 8 personen waarvan eentje zelf zal zorgen voor haar diner en het moet kunnen opwarmen in een microgolfoven. Als later de maagd erbij komt dan regelen we dat. Ik zal zowel voor lunch en diner reserveren; dat doe ik deze namiddag via internet, en bel dan achteraf om zeker te zijn voor de mogelijkheid van de microgolf en hou u daarvan op de hoogte, bij probleem voor het diner gaan we dan naar de Baziliks of iets anders.

• zondag 16 september 2018 @ 16:53
    reactie op (#92) Calamandja

Quote: Calamandja

donderdag 13 september 2018 @ 18:57

En voor het dinner dacht ik aan "De infirmerie", dit ligt dicht bij het begijnhof, en de parking De Motten. Het gebouw oogt wat "middeleeuws".Dit is een voorlopige keuze, morgen zal ik nog eens zien of ik nog een betere plaats vind. 

Dag Voorman, is er nog een betere plaats gevonden ? of valt de keuze op de Infirmerie ?

onderschrift.jpg

• zondag 16 september 2018 @ 14:21
    reactie op (#94) antonius_

Inderdaad. Ze hoort er gewoon bij. 

Klik hier om naar de website te gaan