160 keer bekeken

knolletjes markt 27 april 2018

• zaterdag 28 april 2018 @ 11:31
    reactie op (#1) antonius_

De tijd verslindt de steden, geen tronen blijven staan...

Ik was o.a. in de tuin een gevecht aan het leveren tegen de buxusmot, of beter gezegd de rups ervan, op deze doodgewone dag...

De Kerken Architectuurgids is mij niet bekend.

• zaterdag 28 april 2018 @ 08:41

De ene helft vierde kiningsdag. De andere helft reed voor ons naar Frankrijk...;-)

• vrijdag 27 april 2018 @ 21:44

De Vlamingen onder ons moeten er maar aan wennen. 27 april is bij ons Koningsdag, een vrije dag.

Elke stad en dorp heeft zo zijn eigen oranjevereniging die de festiviteiten rondom Koningsdag ter hand neemt.

Bij ons is dat onder meer een groot gebeuren op park Hartenstein, waar een heleboel leuke dingen aan de hand zijn.

Mensen op stelten die tussen het publiek lopen, een spelletjes toernooi voor kinderen met zaklopen, aardappel op een lepel

lopen en nog zo al. Maar ook een knolletjesmarkt waar kinderen (of ouders) in een standje dingen kunnen verkopen en 

publiek onder loven en bieden kan kopen. Daar doe je aan mee, aan zoveel jolijt. Ik heb tegen een scherp bod KERKEN architectuurgids 

van Denis R. McNamara (uitgegeven door Librero) aangeschaft. Wie van ons kent dit kleinood ? 

Wat deden jullie trouwens vandaag ?

onderschrift.jpg