671 keer bekeken

Boedapest

• zaterdag 03 juli 2010 @ 11:01
    reactie op (#5) Marjoke

Ik heb je nog steeds niet mogen verwelkomen als Lid, Antonius. Je had het wel beloofd. Je hoeft geen bijdragen op het forum toe doen, alleen maar genieten van de roto's en evt van de stukjes die ik geschreven heb.

Klik hier om naar de website te gaan
  • woensdag 23 juni 2010 @ 06:03
    reactie op (#4) antonius_

Nee hoor. Het zijn geen exclusieve clubs. IEDEREEN kan zo lid worden; Gewoon even klikken op Lid worden en je bent het.

Ik heb de club zo ingesteld dat iedereen zonder meer direct lid is. Geen aspirant lid, geen lid op uitnodiging. Neer, gewoon direct lid. DUs ook jij kan ook zo lid worden. Verder zijn er geen beperkingen of verplichtingen.

De rechten van clubs zijn zodanig dat je lid moet zijn om het fotoalbum te zien. Gasten kunnen dat niet zien. Daar kan ik niets aan veranderen. Dat telt voor iedere club.

Ik zou je graag toch verwelkomen als lid.

• dinsdag 22 juni 2010 @ 17:35
    reactie op (#3) Marjoke

de Paleizenclub en de Kloosterclub blijven op die manier wel HEEL EXCLUSIEVE

CLUBS ( members only).

De Oude Antonius! berust daar in.

Het is de oude Antonius! al een genoegen een keer per jaar gedurende de landdag

jullie te mogen ontmoeten,

met,

onderschrift.jpg

• maandag 21 juni 2010 @ 05:58
    reactie op (#2) antonius_

Via het fotoalbum, Hongarije - vakantiefoto's 2010. Maar je moet wel lid zijn van de club. En volgens mij zit daar het probleem. Je bent nog geen lid geworden.

• zondag 20 juni 2010 @ 22:56

ik heb je Paleizenclub bezocht, maar....ik vind geen foto's van

Boedapest. Wat doet Antonius! verkeerd.

Antonius! was nog nooit in Boedeapest, dus wil best foto's zien,

met,

onderschrift.jpg

• zaterdag 19 juni 2010 @ 22:47

De foto's van de trip naar Boedapest staan op de paleizenclub. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.