1226 keer bekeken

Bakstenen op de weg naar Santiago

• dinsdag 06 juli 2010 @ 10:43
    reactie op (#15) antonius_

Ach, het heeft misschien ook een beetje met de temperaturen buiten te maken.

groet, willeke

• maandag 05 juli 2010 @ 21:05
    reactie op (#14) Calamandja

Ik heb nu ook email post gekregen met verandering van status en ben voortaan STERlid.

Ik heb me om niets driftig gemaakt,

met,

onderschrift.jpg

• maandag 05 juli 2010 @ 18:02
    reactie op (#13) Marjoke

Inderdaad zoals ik reeds schreef, Antonius_ is sterlid. Trouwens op Kathedralenbouwers zijn geen aspirant leden. Je wordt onmiddellijk lid als je je aanmeldt. Het oude profiel dat je blijkbaar niet meer gebruikt, deoudeantonius, is lid.

Momenteel zijn er drie types van leden: Leden, Sterleden, Beheerder.

Een vierde type is snel gemaakt (geblokkeerde leden... ;-))

• maandag 05 juli 2010 @ 15:26
    reactie op (#12) bernard-de-clairvaux

Ik zie in de ledenlijst gewoon de icoontjes van Lid en Sterlid. Dus ik weet niet hoe het komt dat je denkt dat je aspirant led bent.

Klik hier om naar de website te gaan
  • maandag 05 juli 2010 @ 14:57
    reactie op (#11) antonius_

Antonius, volgens mij is aspirantlid gewoon een 'digitale term' van Clubs.nl. Het is ongetwijfeld geen kwalificatie van je staat van dienst in onze clubs.

• zondag 04 juli 2010 @ 23:05
    reactie op (#3) Calamandja

de oude Antonius! is dus "voorlopig" geselecteerd.

de Oude Antonius! komt hier niet in mee. de Oude Antonius heeft zijn huiwerk gedaan en gaat zijn

huiswerk doen.

Hij bezocht  Xanten, de Nicolaaskerk in A-dam en gaat een bezoek aan Mainz [ 15 katedralen],

Worms, abtdijen en wijnkastelen daar, maar ook FRANKFURT { met een echte BOSCH]  doen,

en verder ook TRIER (een reis goed voor wel 7 punten) en bij de CLUB waar hij intiem is,

is ANTONIUS! aangenomen als ASPIRANT.

Pieter, dit kan beter,.....

Met,

onderschrift.jpg

• zondag 04 juli 2010 @ 22:50
    reactie op (#9) Marjoke

Ik denk eerder dat het aan de zaterdagavondwijn ligt. 23.gif

Alle gekheid op een stokje. Bran, als je niet op het blog kan, ga gewoon op nieuws en klik bovenaan het vakje plaatsen op de clubhome aan en klaar is kees. Als je toch enrgie in deze club steekt, dan mag dat gerust op de clubhome komen. Ik zal het wel even volgen.

• zondag 04 juli 2010 @ 22:33
    reactie op (#8) suna

Ik heb de mail ook pas om 20.49 uur gekregen. Ik denk dat het gewoon een aantal uren nodig heeft eer het verwerkt wordt. Of het is zondagsdients 1.gif

Klik hier om naar de website te gaan
  • zondag 04 juli 2010 @ 21:10
    reactie op (#7) Calamandja

Ik heb zojuist uw mail ontvangen

groetjes, willeke

• zondag 04 juli 2010 @ 20:43
    reactie op (#6) bran01

Ik zie in de ledenlijst dat de status nog niet is gewijzigd. Normaliter zou je een bericht via mail te hebben ontvangen met de vraag tot confirmatie voor wijziging van statut. Ik denk dat ik iets verkeerds heb gedaan als dat niet zou zijn gebeurd. Ik zal nog eens proberen.

Blog is inderdaad zeer beperkt qua rechten. Ik begrijp het ook niet. Ik zal dat eens vragen aan de Clubsmaster.

Gewijzigd op 2010-07-04 21:16:47