1374 keer bekeken

Abt doe verslag

• vrijdag 09 juli 2010 @ 18:24
    reactie op (#13) bernard-de-clairvaux

Londen is een heeel verre reis, kom er maar om.

Daar moet verslag van worden gedaan,

met

onderschrift.jpg

• vrijdag 09 juli 2010 @ 18:15
    reactie op (#12) Marjoke

Goed zo Marjoke, dit hakt er in en daar kunnen ze het mee doen,

met groet,

onderschrift.jpg

• vrijdag 09 juli 2010 @ 13:06
    reactie op (#12) Marjoke

Een weekje London hoeft geen straf te zijn... behalve de toegangsprijzen dan. De tower of london: 17 pond, ofwel 25 eur

• vrijdag 09 juli 2010 @ 05:59
    reactie op (#11) bernard-de-clairvaux

Quote: bernard-de-clairvaux

donderdag 08 juli 2010 @ 23:18

Ik zeg...Hampton Court, renaissance op britse bodem:\

Daarnaast, Engelse / Nederlandse Barok op Engelse bodem.Gebouwd door onze eigen Koning Stadhouder Willem III

Hampton_Court_Palace_Image.jpg

hampton-court-palace1.jpg

Klik hier om naar de website te gaan
  • donderdag 08 juli 2010 @ 23:18
    reactie op (#10) Calamandja

Ik zeg...Hampton Court, renaissance op britse bodem:\

clockcourt.jpg

• donderdag 08 juli 2010 @ 21:55
    reactie op (#9) suna

Inderdaad, na een lange periode van afwezigheid maar ook het ouder worden zorgt dat je dingen zelfs stenen anders bekijkt en ook anders situeert, en alles wordt menselijker, in de zin dat een praalgraf van een koning of keizer, aanleiding geeft tot de bedenking dat het ook maar een mens was, en wat als gebrek staat geboekstaafd, meestal het meest menselijke aspect is van deze of gene heerser.

Maar geef mij maar de Dolomieten of de Toscaanse heuvels...

Gewijzigd op 2010-07-09 00:26:29
  • donderdag 08 juli 2010 @ 02:53
    reactie op (#8) Calamandja

Leuk dat zoonlief stage doet in London. Ook nog genoeg te zien toch, misschien opnieuw, maar misschien met andere ogen. Ik probeer uw woorden niet uit de mond te trekken.

groet, willeke

• donderdag 08 juli 2010 @ 00:05
    reactie op (#7) Marjoke
    Bij ons wordt het ook minimaal dit jaar. Een trauma van een autopanne verleden jaar is nog niet volledig weggewerkt, zoonlief start een schoolstage in London midden mijn verlof en vrouwlief wenst dat we hem in zijn eerste week vergezellen (die nieuwe soft-nerd-generatie plus benjamin zijnde, .... ah trek mij de woorden niet uit de mond), dus het wordt Londense herinneringen opfrissen. Misschien nu en dan een uitje naar Frankrijk.

Misschien zijn de vele uitgaven die we dit jaar aan ons huis gedaan hebben ook een uitleg... De vlaming is nu eenmaal  met een baksteen in de maag geboren en de eigendom dient onderhouden en constant uitgebreid...
  • woensdag 07 juli 2010 @ 22:02
    reactie op (#6) bernard-de-clairvaux

Mijn vakantie zit er helaas op. Plannen genoeg, maar geen vakantie meer.

Klik hier om naar de website te gaan
  • woensdag 07 juli 2010 @ 21:25
    reactie op (#5) Marjoke

Die onthoud ik voor de volgende keer. De eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat we de Dom van Limburg al eens bezocht hebben. Er komt vast een volgende keer! Heb jij nog zomerse plannen Marjoke?