1888 keer bekeken

Nieuw boekwerk

• zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:29
    reactie op (#1) Calamandja

Zoals eertijds beloofd, heb ik nu een uitgebreide recensie van dit boekwerk op de clubhome geplaatst. Rechterkant, onder de blogberichten. Ja ik weet het die clubhome is nogal vol. Zal wat opschonen (zoals ze in Brugge plegen te zeggen) om wat te verlichten.

• maandag 11 oktober 2010 @ 18:59
    reactie op (#25) Marjoke

klopt helemaal en net terug van een pelgrimage naar de Ardennen met een slotbezoek aan....

Bild_Kornelimuenster_Abteikirche.jpg

het Duitse Kornelimunster, vlakbij Aken. Verder stond het weekend in het teken van gezelligheid met 5 bevriende families in een groot vakantiehuis. Nog wel even een wandelingetje gemaakt naar de Ruine van Franchimont:

franchimont.jpg

• maandag 11 oktober 2010 @ 10:35
    reactie op (#24) Calamandja

Ik meen dat hij vanuit Breda (of omgeving) komt en daarna in Zutphen is neergestreken.

Klik hier om naar de website te gaan
  • zondag 10 oktober 2010 @ 22:05
    reactie op (#23) antonius_

Van de abt dacht ik gelezen te hebben dat Nederland maar 1 echte ware middeleeuwsche stad heeft, namelijk Zutphen (of iets in die aard)

• zondag 10 oktober 2010 @ 21:26
    reactie op (#22) Marjoke

bijna de roots van de ABT, dacht ik gelezen te hebbe..

onderschrift.jpg

• zondag 10 oktober 2010 @ 12:01
    reactie op (#20) antonius_

De ene week begint mijn weekend op donderdag en hoef ik dinsdag ochtend pas weer aan werk te denken, en de andere week is dat pas op vrijdag en moet ik maandag's weer aan de bak. Maar zo werk ik wel iedere week maar 4 dagen.

Breda vind ik zeker een goed idee. Ik weet er wel wat van, met name rond het kasteel en de grote kerk. Maar niet de ins en outs, zoals van de andere steden. Maar ik herinner me een keer gelezen te hebben dat de abt veel weet van de stad.

• zondag 10 oktober 2010 @ 11:59
    reactie op (#19) bernard-de-clairvaux

hahaha. Nee, dat geeft ook niet. Als jij er maar niet bij ingeschoten ben. Dat vond ik dit geval het belangrijkste

• vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:10
    reactie op (#19) bernard-de-clairvaux

de abt en marjoke zijn op vrijdagmiddag om 12.00 a.m. zo ongeveer al met weekend.

het spijt de Oude Antonius pas nu op jullie berigten te kunnen reflecteren.

Ja, in hoofdzaak zullen we de kar zelf moeten trekken. In Doornik of een nader overeen te komen plek- rondom 1 mei 2011, moeten we - wat mij betreft - deficite-zakenen maar te berde

brengen. Dat geldt ook voor de club-kas.

P.S.: misschien is doornik een brug tever. Ik ken breda niet zo goed en het zou leuk zijn de maegd

en maerlandt weer eens te treffen. Voor de maegd is breda een beetje om de hoek.

ik doe een voorzet: we gaan naer BREDA.

liefs

onderschrift.jpg

• vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:15
    reactie op (#18) Marjoke

Jahoor, keurig geregeld. Maar resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst!

• vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:49
    reactie op (#17) bernard-de-clairvaux

Nog even over Delft. Is dag nog goed gekomen met de sponsor?