562 keer bekeken

design club

• zondag 06 december 2009 @ 23:29
    #
    reactie op (#) Calamandja

U heeft gelijk Calamandja, maar ik gaf een simpel voorbeeld.
    Als er teksten staan met foto's er tussendoor, dan staan er htlm of javascrip tussendoor. Die code's staan bij mij in mijn kladblok zodat ik het verhaal geheel compleet kan maken. 
    Bij een spatsie in een htlm verspringt de pagina en dat gebeurt niet in kladblok. Alleen die technicie die er dagelijks mee omgaan kennen al die code's uit hun hoofd. Ik hou ruimte voor andere dingen.
    Groet, maxvanwees.

• zondag 06 december 2009 @ 22:54
    #
    reactie op (#) maxvanwees

Quote: maxvanwees

zondag 06 december 2009 @ 22:42

Calamandja u schreef daarnet; "ik zwijg dan nog van de traagheid en de vele momenten dat ik na een artikel opgeschreven te hebben ik er uit vlieg en van vooraan mag herbeginnen".U bedoelt mogelijk dat u opnieuw moet beginnen te schrijven.Daar heb ik nooit geen last meer van.Kan u een kunstje leren.Ik schrijf mijn stukken in mijn Kladblok en sla dit op. Als ik ga plaatsen, copiëer ik het stuk uit kladblok en plaats dat in Blog, nieuws of forum. Als er dan iets mis gaat bij clubs, -en dat is niet ondenkbaar heden ten dagen- dan heb ik mijn stuk altijd nog in het kladblok van mijn stick of computer staan.Maar deze club ziet er schitterend uit.Complimenten voor de chef!Groet, maxvanwees.

Beste maxvanwees of van elders, dat is slim bekeken van je maar dat is niet normaal. Nu tik ik de tekst in in blog of nieuws en vooraleer ik OK of verstuur klik dan neem ik copie en wacht af wat gebeurt, bij tegenslag hoef ik enkel te "plakken".

• zondag 06 december 2009 @ 22:42
    #

Calamandja u schreef daarnet; "ik zwijg dan nog van de traagheid en de vele momenten dat ik na een artikel opgeschreven te hebben ik er uit vlieg en van vooraan mag herbeginnen".

U bedoelt mogelijk dat u opnieuw moet beginnen te schrijven.
    Daar heb ik nooit geen last meer van.
    Kan u een kunstje leren.
    Ik schrijf mijn stukken in mijn Kladblok en sla dit op. Als ik ga plaatsen, copiëer ik het stuk uit kladblok en plaats dat in Blog, nieuws of forum. Als er dan iets mis gaat bij clubs, -en dat is niet ondenkbaar heden ten dagen- dan heb ik mijn stuk altijd nog in het kladblok van mijn stick of computer staan.

Maar deze club ziet er schitterend uit.
    Complimenten voor de chef!
    Groet, maxvanwees.

• zondag 06 december 2009 @ 20:03
    #

Wat mij verveelt is dat er geen overzicht meer is van de laatste nieuwsberichten. Al sik ze niet op de clubhome zet zal niemand weten dat er een nieuw bericht is.

• zondag 06 december 2009 @ 18:46
    #

De afgekapte plaatjes vond ik wel iets 'design=verantwoords'  hebben!

• zondag 06 december 2009 @ 17:36
    #

Dank mijn waarde abt met je complimenten, ik test één en ander uit op deze club, tijdens nachtelijke uurtjes. De blog, het niuews, etc... ja waarom maken ze het ons zo moeilijk, en ik zwijg dan nog van de traagheid en de vele momenten dat ik na een artikel opgeschreven te hebben ik er uit vlieg en van vooraan mag herbeginnen.

De blog is inderdaad handig voor een kort artikel want als je de plaatjes ruim op de clubhome wenst te tonen heb je wel het nieuws nodig. Als je het nieuws echter in de rechterkolom plaats, dan kappen ze het plaatje gewoon af ipv aan te passen aan de ruimte, ik hoop dat ze dit zien en zullen aanpassen.

• zondag 06 december 2009 @ 15:14
    #

Ik vind overigens dat je de club mooi inricht met de nieuwe mogelijkheden. Lijkt me wel lastig kiezen tussen nieuwsberichten en blog. In een blogartikel kun je ook alles kwijt, met als pluspunt dat erover gediscussieerd kan worden