499 keer bekeken

Meeting 2010

• dinsdag 05 januari 2010 @ 10:25

Ik heb mijn data in het blog bericht gezet.

Klik hier om naar de website te gaan
  • maandag 04 januari 2010 @ 22:55
    reactie op (#1) Marjoke

Er is een blog over de clubdag. Er is al reactie geweest van Bernardus. Ik heb copie genomen van de tekst en de reacties en hieronder gecopieerd:

Met betrekking tot de organisatie van de clubdag 2010, geef ik hieronder de samenvatting van data zoals dit door geacht clublid Antonius werd opgemaakt (ik hoop dat hij de weg vindt naar deze beta-club-versie):

we zoeken naar een breed gedragen datum opdat er ook iets van de groot nederlandse gedachte tijdens de dagen aan de orde kan komen.Het gaat om april. in practische zin zijn de volgende week-enden beschikbaar:

a. 3,4 en 5 april: valt af, is Paasweekend.

b. weekend van vrijdag 9/10/11 april:

c. weekend van vrijdag 16/17/18 april

d. weekend van vrijdag 23/24/25 april.

Antonius kan de week-enden van letters b, c en d. Ik heb alleen kleinkleinkinderen, waar mijn kleinkinderen op moeten letten.

Maerlandt en de Maegd gaan voor letter c, de Schone Marjoke en Johan hebben een voorkeur voor d, maar voor de thuiswedstrijd en het gemis zouden zij.....denk.....ik......mmisschien ook op letter c kunnen eindigen.

De kloosterling moet altijd gaan, wanneer het gaat om Dopen, dus ik verwacht daar geen zwarigehden.

Gaan we doorbijten en een Kathedralenweekend hebben met allen

Reacties

• calamandja

dinsdag 1 december 2009, 23:23

zou Antonius de weg naar de nieuwe clubs gevonden hebben ?

• maerlandt

dinsdag 1 december 2009, 18:42

dat wordt hier nog spannend!!

• bernard-de-clairvaux

maandag 30 november 2009, 15:50

Voor mij zou 18 april kunnen (zondag dus). optie d kan ik ook.

Op basis hiervan gaan mankeert enkel nog je reactie, Marjoke. Voor Delft was mijns inziens iedereen al OK.

• maandag 04 januari 2010 @ 11:52

Door de migratie en de feestdagen, is het onderwerp Meeting 2010 een beetje ondergesneeuwd. Zeg maar gerust, geheel verdwenen. Toch tijd om dit weer op te pakken.

Daar de oude gegevens verdwenen zijn, doe ik een poging om de eerdere gegevens even samen te vatten.

Voorgestelde data (hier weet ik alleen mijn eigen data nog maar van)

24 / 25 april

1 / 2 mei

8 / 9 mei

22 / 23 mei

29 / 30 mei

Daarna hebben we vakantie. Daarin kunnen we niet in het eerste weekend. De rest is nog onzeker.

Daarnaast viel de mogelijkheid van een weekend ipv een dag. Hoe denken jullie daarover? En is iedereen het nog steeds eens met de locaties?

Klik hier om naar de website te gaan