1564 keer bekeken

delft 2010

• woensdag 17 februari 2010 @ 12:07
    reactie op (#36) Marjoke

Goed geregeld!

• maandag 15 februari 2010 @ 20:58
    reactie op (#35) Marjoke

Ik heb Moodz gemaild met de volgende vragen

Ik ben van plan om met een groep van ca 10 mensen bij jullie te komen eten. Het gaat om zowel rond de middag als het diner. Ik heb de volgende vragen.

1 Vanaf hoe laat zijn jullie open?

2 Is het nodig om voor beide maaltijden te reserveren?

3 Is een compleet zoutloos voor 1 deelnemer mogelijk? Met compleet zoutloos bedoel ik inclusief zaken als sauzen en brood.
    4 Als reservering nodig is, hoe ver van te voren moet dit en hoe ver van te voren kan ik die nog aanpassen (het aantal)?

En daar heb ik antwoord op gekregen.
    1. Wij zijn elke dag vanaf 11.00 uur geopend. Diner is vanaf 17.00uur.
    2. Als u met 10 personen wilt komen eten is het noodzakelijk dat u reserveert, aangezien wij altijd druk bezet zijn.
    3. Compleet zoutloos dineren is geen probleem. Gaarne door te geven bij de reservering.
    4. U kunt het beste een week van te voren reserveren. Aanpassing kan elk moment.

Hartelijke groeten,

Moodz
    Gewijzigd op 2010-02-15 21:10:39
    Klik hier om naar de website te gaan
  • woensdag 10 februari 2010 @ 18:08
    reactie op (#34) antonius_

Quote: antonius_

woensdag 10 februari 2010 @ 18:00

Moodz voor bij de aanvang en voor het diner is TOPPIE.

heb je contact met hen over het zoutloze gebeuren.

Nog niet, maar dat komt vanzelf wel goed. Ik zal ze binnenkort eens mailen.

• woensdag 10 februari 2010 @ 18:00
    reactie op (#31) Marjoke

Moodz voor bij de aanvang en voor het diner is TOPPIE.

heb je contact met hen over het zoutloze gebeuren.

onderschrift.jpg

• woensdag 10 februari 2010 @ 00:31
    reactie op (#31) Marjoke

Goed zo, doe zo voort, beste akela. Ik zal dit nieuws toevoegen aan het nieuwsbericht op de clubhome, zodat alles duidelijk is.

• dinsdag 09 februari 2010 @ 16:37
    reactie op (#31) Marjoke

goed idee,beste gids.:-)

• maandag 08 februari 2010 @ 06:24
    reactie op (#30) Marjoke

Even weer de discussie over Delft centraliseren, tot deze discussie.

Korte samenvatting.

- Het is op 1 mei.

- Voorgestelde aanvangstijd is 12.00 uur (als het vroeger kan, met name van de verre reizigers, horen we dat nog)

- Verzamelpunt is restaurant Moodz http://www.moodzdelft.nl/ We kunnen daar starten met wat te drinken, maar ook te lunchen. Vlak bij Moodz heb je enkele parkeergarages.
    TIP Ga niet zomaar in de stad parkeren. Dat is voor vergunninghouders en kost je veel geld als je gesnapt wordt.

- We zijn op dit moment met 9 man.

- Het diner in De Stadsherberg De Oude Mol gaat niet door. Mogelijke nieuwe lokatie is wederom Moodz.

Ik ga nog naar Delft om wat verkenningswerk te doen en als ik leuke andere locaties vind, stel ik die hier voor.

• maandag 01 februari 2010 @ 13:49
    reactie op (#29) maerlandt

Dus dat zitten we nu op 9 personen.

Als er leden zijn die het ook wel leuk lijken om te komen, geef je gerust op. Het is altijd heel gezellig.

• dinsdag 26 januari 2010 @ 17:44
    reactie op (#28) Marjoke

wij zijn ook met z'n tweetjes, en tja wat het eten betreft... we zijn bourgondiers,wat eten betreft.

• vrijdag 22 januari 2010 @ 13:02
    reactie op (#27) bernard-de-clairvaux

De avond die ik heb meegemaakt was niet zo strak. Er werd echt wel rekening gehouden met de individuele wensen en tempo.

Ook was het erg losjes, Gewoon leuk en gezellig. In dit geval is het meer afhankelijk van de entertainment en het eigen tempo.

Ik hou meestal niet zo van georganiseerde 'gezelligheid' zoals dinnershows. Maar dit is totaal iets anders.

We kunnen ook iets anders zoeken. Geen probleem, maar ik wil ook de reacties van de andere afwachten.