842 keer bekeken

Boeken uit de grabbelbak

• maandag 08 februari 2010 @ 06:18
    reactie op (#18) Calamandja

Die gasten hadden in het begin zeer onbeschofte ideën, zoals ongevraagd glazen bijvullen en dat wel berekenen. Ook waren ze zeer van zichzelf overtuigd, op een verkeerde wijze. Popie, of arrogant, kan je ook zeggen. Later draaide dat wel bij. Maar voor mij hadden ze het verpest.

Dus daarom stemde ik niet op ze. Ook omdat ik de latere winnaars wel sympatiek vond en hun concept van vergeten levensmiddelen weer op de kaart te zetten, een stuk beter vond.

Maar ik ben er wel van overtuigd dat je er goed kunt eten.

Klik hier om naar de website te gaan
  • zondag 07 februari 2010 @ 22:00
    reactie op (#15) bernard-de-clairvaux

"Popie" ? Democratische prijzen om er na een lange rit een pintje te drinken en wat "fingerfood" of sandwich te eten. De sandwich staat niet bij ingerfood, maar bij de "Menu". Zal dus niet met de vingers worden gegeten maar met mes en vork veronderstel ik. ;-)

• zondag 07 februari 2010 @ 19:18
    reactie op (#16) Marjoke

Gaan we regelen!

• zondag 07 februari 2010 @ 19:13
    reactie op (#15) bernard-de-clairvaux

Ik ook wel en evt ook het diner. Het ligt lekker centraal, vlak bij een paar grotere parkeergarages. Ik had er nog niet aan gedacht, maar het is zeker een goed idee. Ik ga er voor.

• zondag 07 februari 2010 @ 18:05
    reactie op (#14) Marjoke

Ik vond ze aanvankelijk wat te popie, maar waren wel knap aan het ondernemen, werkten er echt voor. Die gun ik straks wel een gezelfschap van 10

• zondag 07 februari 2010 @ 17:57
    reactie op (#13) bernard-de-clairvaux

Ik ken die zaak. Ligt lekker centraal. en laagdrempelig. Ik heb alleen niet op hen gestemd in het programma

• zondag 07 februari 2010 @ 15:48
    reactie op (#12) Marjoke

Dit lijkt me een leuke plek om te verzamelen: http://www.moodzdelft.nl/

Ze hebben meegedaan aan het tv-programma: mijn tent is top. Als we met een man of 10 zijn, is het wel handig te reserveren en met een broodje te beginnen. 12 uur is prima tijd lijkt me.

• zondag 07 februari 2010 @ 15:35
    reactie op (#11) antonius_

Gezien de tijd dat het nog duurt en de barre omstandigheden buiten, ben ik nog niet naar Delft gegaan. Ik heb wel wat plekken in gedachten, maar de rest komt nog wel.

Ik weet dus ook nog geen ontmoetingsplaats. Dit komt mede doordat ik nog geen aanvangstijd weet. Om 10 uur s'morgens is het soms wat lastig en om 12 uur is er meer open. Maar dan is het handig om gelijk wat te gaan eten.

Lusten jullie pannenkoeken?

• zaterdag 06 februari 2010 @ 20:26
    reactie op (#10) bernard-de-clairvaux

Schone Marjoke,

beter en schoonder had ik dit niet kunnen zeggen: een klooster hoort zeer rustig te zijn...

Hoe gaat het met de voorbereiding van de wandelroute ?

De bemanning is compleet, en de datim is vast,  dus rien ne va plus..

We gaan elkaar wel ontmoeten in een staminee met bier. Niet in een frietkot, ja !

Succes, en ik zie uit naar alle verdere berigten,

onderschrift.jpg

• woensdag 03 februari 2010 @ 18:50
    reactie op (#9) Marjoke

In tegenstelling tot mijn alter-ego ben ik een echte mensenvriend, ik zoek de liefhebbers gewoon op. Komend jaar wel weer wat op de planning dat in de KloosterClub zal verschijnen.