1182 keer bekeken

nieuwtjes

• maandag 26 januari 2015 @ 15:52
    reactie op (#6) antonius_
    Zekerzzzz! Ook Vlamingen zijn welkom....!
  • maandag 26 januari 2015 @ 00:39
    reactie op (#1) bernard-de-clairvaux

Allemaal leuke en spannende berichten. Het gaat dus nog om 99 mensen.

Meld je de inschrijfgegevens op dit forum ?

onderschrift.jpg

• zondag 25 januari 2015 @ 21:14
    reactie op (#4) Marjoke
    Txs!
  • zondag 25 januari 2015 @ 21:13
    reactie op (#3) bernard-de-clairvaux
    Ik mist hier soms zo de Like knop.
    Klik hier om naar de website te gaan
  • zondag 25 januari 2015 @ 20:50
    reactie op (#2) maerlandt
    Gewoon 'werk' is ook leuk hoor. Mijn vriendin geeft me altijd op mijn donder als ik zeg 'Ik moet nog naar die tentoonstelling in...'. 'Hoezo moeten...?' zegt ze dan. Je MAG erheen, van wie MOET je?Mijn interesses ontaarden soms in een heilig moeten, dus ik ben erg blij dat ik ook weer professionele uitdagingen heb.
  • zondag 25 januari 2015 @ 14:30
    reactie op (#1) bernard-de-clairvaux

ik lees hier mijn beste dat u weer volop aan het werk bent en zoals wij allen konden meegenieten van uw escapades verleden jaar , waar wij alleen maar konden van dromen ( al uw bezoeken aan dergelijke musea en tentoonstellingen ) .

Hopelijk gaat het u nu voor de wind in je nieuwe " job " en kan je nog altijd bereikbaar zijn voor onze middeleeuwse uitjes .

Gezien uw boeking voor de reisjes in de vakantieperiode denk ik niet dat dit zal ontbreken . 4.gif 

grt Nicolas

• zaterdag 24 januari 2015 @ 13:05

Het is even wat stil en de eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat ik ook weinig nieuws te melden heb...hooguit:nieuwtjes. Ik merk dat ik momenteel prettig wordt opgeslokt door mijn nieuwe baan, waardoor ik ook letterlijk minder tijd of behoefte heb voor/aan middeleeuwse avonturen. Daarnaast is het op tentoonstellingsvlak ook een beetje stil en ik heb vorig jaar natuurlijk genoeg mogen pionieren. Momenteel zit mijn vrije tijd vooral in de organisatie van het symposium dat op 5 juni gaat plaatsvinden in de Walburgis. De begroting is nog niet helemaal rond dus ik moet nog extra inkomstenbronnen aanboren. Daarnaast vraagt de praktische organisatie natuurlijk aandacht. Na 3 jaar inhoudelijk hobby'en is dit ook wel weer lekker: gewoon iets organiseren. In februari begint een studente van de Universiteit Utrecht aan haar afstudeerproject rond de kaarsenkroon, dus dat gaat ook aandacht vragen. Op het ogenblik is mijn inhoudelijke inspiratie ook wel een beetje op. Doelstelling is nu: 100 mensen naar dit symposium krijgen!

Verder heb ik inmiddels de zomervakantie geboekt. Weekje Alpen, Weekje Zuid-Duitsland. Geen extreem-middeleeuwse locaties, maar wel voldoende historie, vooral in week 2. Met een beetje mazzel kan ik een dagje Augsburg doen en ook leuk: na 13 weer naar Neuburg an der Donau, dit maal om het renaissancekasteel ook van binnen te bekijken: