11504 keer bekeken

Bouwersdag 2015 ?

• zondag 08 februari 2015 @ 18:03
    reactie op (#8) Marjoke

Allee dus, dat gaat vooruit, we prikken dus voorlopig 27 juni in de agenda, en wachten de reacties af.

• zondag 08 februari 2015 @ 15:02
    reactie op (#7) maerlandt

27e zou eventueel kunnen. April is lastig.

Klik hier om naar de website te gaan
  • zondag 08 februari 2015 @ 13:16
    reactie op (#6) bernard-de-clairvaux

daar moeten wij nog eens over beraadslagen want er is veel te doen rond de meeste periodes . april is nog de beste maand voor ons .

• zondag 08 februari 2015 @ 10:00
    reactie op (#5) Marjoke
    Dan hebben we het over zaterdag 27 juni. Ik kan die dag in ieder geval.
  • zaterdag 07 februari 2015 @ 23:20
    reactie op (#4) bernard-de-clairvaux

Voor de duidelijkheid, is gewoon, modern Nederlands. Ik heb nog geen concreet ander voorstel gezien. Juni zijn we op vakantie en de zou het de laatste weekend van de maand misschien kunnen.

Klik hier om naar de website te gaan
  • zaterdag 07 februari 2015 @ 23:07
    reactie op (#3) Calamandja
    Nou, dan moet het toch gaan lukken?
  • zaterdag 07 februari 2015 @ 18:55
    reactie op (#2) antonius_

Waarde Antonius, dan hebben wij beiden "ruimte", in juni en juli is de Voorman nog in zijne woon- & werkstede doende & bezig, dus zijn de agendaperiklen dan bij de abt en Marjoke, eventueel  ook bij De Maeght en haar gezel.

• zaterdag 07 februari 2015 @ 14:09
    reactie op (#1) Calamandja

Beste Voorman,

de agendaperikelen zijn er bij Marjoke, de abt en uwzelves.

In de maanden juni juli zijn wij niet op vakantie, dus hebben we ruimte.

onderschrift.jpg

• zaterdag 07 februari 2015 @ 12:09

Ik heb het gevoel dat we die topic wat uit de weg gaan, waarschijnlijk omdat het altijd moeilijk is om agenda's te matchen. Ik weet dat we het over Tongeren hebben gehad en Maaseik, en dat het Sint-Truiden werd. Dat kunnen we nog altijd later beslissen, maar een datum, hebben we deze al vastgelegd? Je kent mijn moeilijkheid, een eerste kleinkind rond 28 mei verwacht. Dus ja, eind mei wordt wat moeilijk, en waarschijnlijk begin juni, want je moet toch wat marge nemen in die zaken.

PS Sint-Truiden is een belangrijke monumentenstad (met 250 beschermde monumenten de 7e monumentenstad van Vlaanderen en de 1e monumentenstad van Limburg). Naast de Benedictijnenabdij, gesticht door de Heilige Trudo in de zevende eeuw, heeft Sint-Truiden tal van historisch belangrijke kerken, kloosters, kastelen en andere gebouwen. Belangrijk is ook het Begijnhof (Unesco-werelderfgoed) met de laatromaanse begijnhofkerk waarin zich een schitterende reeks muurschilderingen bevindt. Het belangrijkste museum van de stad is de vzw Museum Vlaamse Minderbroeders. De opdracht van het museum bestaat uit het inventariseren, beheren en ontsluiten van het roerend patrimonium van de Vlaamse Minderbroeders en andere aanverwante kloosterorden.