2105 keer bekeken

symposium 5 juni

• woensdag 12 augustus 2015 @ 21:50
    reactie op (#16) bernard-de-clairvaux

Je bent een BZ-er geworden,

onderschrift.jpg

• woensdag 12 augustus 2015 @ 14:49
    reactie op (#16) bernard-de-clairvaux

Net gelezen . Heel interessant .

• dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:27
    reactie op (#15) bernard-de-clairvaux

In het kader van het symposium van juni jl werden Aartje Bos en ik geinterviewd door onze regionale krant De Stentor. Het ging natuurlijk over de Zutphense kaarsenkroon. Je kunt het artikel als pdf teruglezen op:

http://kloosterclub.clubs.nl/bestanden#!/f=949909&p=1 (titel: artikelKKzutphen.pdf)

Vandaag werd ik geinterviewd door het regionale erfgoedblad OER. The legend goes on ;-)

• zondag 17 mei 2015 @ 14:13
    reactie op (#14) bernard-de-clairvaux

We staan intussen op 87 deelnemers. Prima mix van professionals en liefhebbers, zover ik dat nu kan inschatten. Wordt een mooie dag!

• zaterdag 02 mei 2015 @ 19:40
    reactie op (#13) antonius_
    Het gaat goed met de aanmeldingen, dus los van de inhoud wordt het ook gewoon een gezellige happening.
  • vrijdag 01 mei 2015 @ 20:16
    reactie op (#12) bernard-de-clairvaux

Ik heb vandaag van het organiserend comite bericht ontvangen dat mijn aanmelding is

aanvaard (wel......maar tetecht een zware ballotage..).

Ik wacht nu op de dingen die komen gaan en slijp mijn potlood

onderschrift.jpg

• woensdag 22 april 2015 @ 19:41
    reactie op (#11) antonius_
    Dank Antonius! Leuk om een kathedralenvriend te kunnen verwelkomen. De wierook heb ik natuurlijk niet zelf opgezocht, maar het is wel handig dat mijn naam erbij staat.
  • woensdag 22 april 2015 @ 15:19
    reactie op (#10) bernard-de-clairvaux

Ik heb de rust genomen de website te bezoeken. Erg wervend en het programma

getuigt van een grote betrokkenheid en inzet van degenen die de dag verzorgen.

Als Afgevaardigd verslaggever van de Bouwers heb ik gekozen voor het tarief met lunch (ik laat me dit graag aanleunen).

Chapeau ook voor de Abt, die op de website uitvoerig wordt bewierrookt, maar ere wie ere toekomt !

Die 5e juni 2015 belooft een leuke dag te worden. 

Antonius

onderschrift.jpg

• dinsdag 21 april 2015 @ 11:13
    reactie op (#9) bernard-de-clairvaux

Voorlopig gaat het erg goed met de inschrijvingen. 20 reguliere deelnemers in één week. Daarnaast hebben we natuurlijk sprekers/organisatie. De loop zit er goed in!

• maandag 20 april 2015 @ 08:43
    reactie op (#8) antonius_

Zo'n zegen vanuit Rome is uniek! Dank!