1173 keer bekeken

Deze club wordt door de KB gearchiveerd

• donderdag 26 november 2015 @ 21:08
    reactie op (#12) Marjoke

154 pagina's met websites, dus de selectie is wel iets groter. Het zou me niet verbazen als dit mede is gekomen door de verkiezing 'geschiedeniswebsite van het jaar', waar we in mee gedraaid hebben. Blijft leuk!

• donderdag 26 november 2015 @ 09:57
    reactie op (#8) Calamandja

Dat is toch wel eervol om te worden gearchiveerd door de KB. van al die miljoenen site's worden er slechts 154 gearchiveerd en daar is deze club 1 van. Geweldig toch?

Klik hier om naar de website te gaan
  • dinsdag 24 november 2015 @ 09:44
    reactie op (#10) maerlandt

Dat is ook wel een beetje het probleem van de Belgische politiek: veel theater en weinig daden, laat staan resultaat.

• maandag 23 november 2015 @ 20:44
    reactie op (#9) bernard-de-clairvaux

wij noemen het één groot theater ... frown

• maandag 23 november 2015 @ 08:51
    reactie op (#8) Calamandja

Succes in het Brusselse de komende dagen.

• zondag 22 november 2015 @ 10:41
    reactie op (#7) bernard-de-clairvaux

Zoo uitzonderlijk is het nu ook weer niet, er bestaat een lijst van 154 pagina's aan websites die door de KB worden gespaard. Kwestie van met de voetjes op deze aarde te blijven (wat op zich ook al niet meer evident is in huidig tijden als je dagelijks naar Brussel trekt om er te werken, foto's van monumenten trekken zonder soldaten of legervoertuigen ervoor is momenteel niet mogelijk).

• vrijdag 20 november 2015 @ 08:39
    reactie op (#6) maerlandt

leuk!

• donderdag 19 november 2015 @ 19:46
    reactie op (#5) antonius_

FIER DAT IK EEN KATHEDRAALBOUWER LID TE ZIJN !!!!!!!!!!   cool

• zaterdag 14 november 2015 @ 23:24
    reactie op (#4) Calamandja

Ik zou contact opnemen met KB en de vraagpunten met hen bespreken en wel zo dat zij met uw wensen rekening houden.

Het is heel bizonder wat hier gebeurt. Het lijkt op de migratie die we een paar jaar terug hebben meegemaakt. MAAR dit is veel definitiever. Het lijkt op een spoetnik die we in de ruimte sturen om de levende wezens die daar zijn te vertellen dat wij er ook zijn.

En dan komt het ook aan op symbolen die DIE ANDER ook verstaat. Een ALDI-PAN lijkt me redelijk tijdloos en universum. (Op Mars kenne ze ook wel een ALDI-pan toch?)

onderschrift.jpg

• zaterdag 14 november 2015 @ 15:14
    reactie op (#3) antonius_

KB zal wel lid dienen te worden van deze club, anders hebben ze volgens mij geen toegang tot alle informatie.