3055 keer bekeken

Bosch in Den Bosch

• vrijdag 05 februari 2016 @ 08:23
    reactie op (#14) Calamandja

Wat wil je daarmee zegggen...?

• dinsdag 02 februari 2016 @ 21:55
    reactie op (#13) antonius_

Blijkbaar is er op zelfde moment een tentoonstelling in het Museum Catharijneconvent over Franciscus van Assisi: "Franciscus, met het verhaal van Henk van Os". 

• maandag 18 januari 2016 @ 22:31
    reactie op (#12) bernard-de-clairvaux

Weekend van 19/20 maart (Palmzondag) zou kunnen.

onderschrift.jpg

• maandag 18 januari 2016 @ 15:41
    reactie op (#11) antonius_

Ik heb mijn doordeweekse bezoek ingepland op dinsdag 5 april. Dan vind ik het een beetje onhandig om het weekend ervóór ook al te gaan. Kunnen we toch opteren voor een weekend in maart? 

• zondag 17 januari 2016 @ 20:30
    reactie op (#10) Calamandja

hoe ligt 2/3 april ?

onderschrift.jpg

• zondag 17 januari 2016 @ 11:47
    reactie op (#9) bernard-de-clairvaux

Voor mij is dat goed, het probleem zal eerder zijn om een concrete datum vast te pinnen. Ben momenteel wel niet in de mood wegens ziekte....frown

Als ik goed begrijp zou het dna op een zondag vallen ?

• woensdag 13 januari 2016 @ 12:43
    reactie op (#8) Marjoke

Laten we even de reactie van de Vlaamse vrienden afwachten. Vanzelfsprekend kunnen we er een mooie middeleeuwse dag van maken in Den Bosch, natuurlijk inclusief Sint Jan en bijvoorbeeld een rondvaart over de Binnendieze, onder allerlei middeleeuwse gewelven. Daarvoor moet je dan wel een hele dag uittrekken en verre vrienden moeten dus vroeg in de auto springen of voor-overnachten. Ik zie meningen graag tegemoet.

• dinsdag 12 januari 2016 @ 08:22

Wegens mijn eerdere opmerkingen, heb ik nog niet gereageerd. En als het alleen de tentoonstelling is, komen wij toch niet.

Maar voor als het om een gehele bouwersdag gaan, even een reactie over de opmerking over door de weeks te gaan, dat is voor ons zeker geen optie.

Klik hier om naar de website te gaan
  • zondag 03 januari 2016 @ 18:29
    reactie op (#6) bernard-de-clairvaux

Vier weekenden in april (behalve 2/3 april) zijn zaterdagen bij ons bezet met icoon schilderen en Anansi-verplichtingen.

Zondagochtenden kan dan wel.

2/3 april ( op 3 april wordt Vlaanderens mooiste gedaan) zijn we vrij. Ik ga met Lucie een bezoek inplannen- de tijd gaat door. Zou het leuk vinden rondom Jheroen iets in clubverband te doen.

Hoe ligt 2/3 april ?

Wij zijn gepensioneerd en kunnen dus ook door de week, behalve de week van 18 t/m 24 april.

onderschrift.jpg

• zondag 03 januari 2016 @ 13:04
    reactie op (#5) Calamandja

Ok, het spel is op de 'hooiwagen'!

Direct inhakend op Peters opmerking. Ik heb samen met mijn broer al een bezoekje gepland op een dinsdag vanaf 17 uur. Het museum is in de bewuste periode open van 9-19 uur en dan lijkt me zo'n doorsnee-doordeweeksedag geen verkeerde optie. Overigens heeft men ervoor gekozen om de vaste collectie van het museum gesloten te houden, zodat bezoekers ook echt na anderhalfuur vertrekken en geen plakkers voor een tweede rondje door de expo gaan.

Naast het bezoek met mijn broer wil ik nog steeds erg graag met jullie erheen. Het weekend van 30 april kan ik niet, maar die van 16 en 23 april wel. We zouden dan kunnen kiezen voor het timeslot van 17 uur. Dat is ook logistiek handig voor de verre vrienden. Ik vermoed dat veel mensen dan weer naar bus of trein sjokken. Wij doen vooraf een portie bitterballen en lopen aangesterkt de tentoonstelling binnen. Na de expo natuurlijk een etentje en dan kan iedereen huiswaarts of nog overnachten in Den Bosch.

Graag reacties!