1229 keer bekeken

lezing lochem + symposium

• donderdag 21 januari 2016 @ 14:49
    reactie op (#1) bernard-de-clairvaux

3 juni is in de agenda genoteerd. Succes in Lochem en succes met de voorbereidingen van 3 juni

onderschrift.jpg

• donderdag 21 januari 2016 @ 10:01

Even tussendoor. Ik weet niet of ik het in Mechelen al kon melden, maar volgende week heb ik mijn vuurdoop: ik geef dan een lezing over de kaarsenkroon voor een gezelschap van cultuurminnende mensen in Lochem. Het was nooit mijn bedoeling en ik ga er ook geen gewoonte van maken, maar het was ook nuttig om 'het verhaal' weer eens goed op te lijnen en hier en daar op te 'strakken'. Intussen is de Utrechtse masterstudent nog steeds bezig en dat tart onze nieuwsgierigheid in hoge mate. Supergoede meid, dus ik heb het volste vertrouwen in de afloop.

Verder ben ik ook al druk in de weer met het nieuwe www.middeleeuwen-symposium.nl. Dit jaar met meer organisatie in eigen hand, zodat de betrokken Uni's alleen met de inhoud bezig hoeven te zijn. Er circuleren al leuke onderwerpen en 1 van de thema's wordt de Hanze. Noteer alvast 3 juni in jullie agenda. Het zou leuk zijn als er weer een afvaardiging van de Kathedralenbouwers naar Zutphen komt...in ieder geval uit Oosterbeek ;-)