1448 keer bekeken

BOSCH BOEK ONLINE

• donderdag 21 april 2016 @ 09:43
    reactie op (#24) bernard-de-clairvaux

Boek is binnen! Vooral een bladerboek, goede fotografie. Als men nog geen boek heeft over Bosch, zou ik wel de expo-catalogus adviseren.

• donderdag 07 april 2016 @ 19:03
    reactie op (#23) bernard-de-clairvaux

Heb even gemaild naar de Belgische boekenclub die het boek Bosch in Detail aanbiedt via Knack. Keurige reactie terug: het boek is uitverkocht en opnieuw in druk.Wordt medio april verwacht. Dat is natuurlijk prima, maar ik zou zeggen: informeer je klanten daarover.

• maandag 04 april 2016 @ 18:36
    reactie op (#22) Calamandja

Jij hebt keuzestress vanaf je pensioen

• maandag 04 april 2016 @ 15:03
    reactie op (#18) antonius_

Nog in plastiek (zodat stof en kleinkind het niet kunnen beschadigen) zoals meerdere boeken, voor als we tijd hebben (op pensioen, bij leven en welzijn)

• maandag 04 april 2016 @ 08:42
    reactie op (#20) antonius_

Timeslot van 17-19 uur. IK dacht dat dat een rustig moment zou zijn, maar alle slots zijn gewoon uitverkocht dus het maakt geen bal uit.

Ik heb het boek Bosch in Detail na een week nog steeds niet binnen. Vermoedelijk is men overvallen door de aandacht en heeft men ook een probleem met de verzendkosten (die heeft men niet vermeld, dus gratis naar NL). Benieuwd hoe dit afloopt, want het bedrag is wel afgeschreven...

• zondag 03 april 2016 @ 21:00
    reactie op (#19) bernard-de-clairvaux

zal een mooie dag worden..! Hoe laat mag je binnen ?

onderschrift.jpg

• zondag 03 april 2016 @ 18:47
    reactie op (#18) antonius_

Knikkende knieën (en een gekneusde enkel vanwege traptrede overgeslagen): dinsdag naar Bosch....

• zondag 03 april 2016 @ 16:46
    reactie op (#17) Calamandja

lees je dit boek ook ????

Gewijzigd op 2016-04-03 16:46:54

onderschrift.jpg

• zondag 03 april 2016 @ 12:10
    reactie op (#16) maerlandt
    Jheronimus

ook aangeschaft, "Jheronimus"...

De Volkskrant: "Marcel Ruijters is de mediëvist onder de Nederlandse stripmakers. In zijn boeken Sine qua non, Inferno en Alle heiligen bieden de Middeleeuwen steevast het decor voor uitzinnige gebeurtenissen, en dus verwondert het niet dat Ruijters (1966) nu met Jheronimus komt, een getekende biografie van Jeroen Bosch, 500 jaar na diens dood. Ruijters is in zijn strips bepaald niet vies van apocalyptische sferen, maar houdt zich in deze biopic enigszins in, omdat hij het verhaal wil vertellen van Jeroen, Jan en Goessen van Aken, drie broers uit Den Bosch die naam maken met hun bizarre drieluiken"...

• dinsdag 29 maart 2016 @ 16:44
    reactie op (#15) Calamandja

Heb intertijd een leuk Bruegel boekje ( zonder H ) gevonden op de rommelmarkt bij ons voor 4 euro .

De schrijver is Walter S. Gibson en noemde  " BRUEGEL " .