523 keer bekeken

Boek-Boidin

• donderdag 25 maart 2010 @ 21:23
    reactie op (#6) maerlandt

Nee, ze zegt het echt zo. Op een of andere manier is dat zo in haar brein geslopen. Maarja, ik ken een vreemd volkje dat zegt 'een riem onder het hart steken'. Of zelfs 'van het zelfde pak een laken'...

• maandag 22 maart 2010 @ 17:34

euh is dat niet" als een rooie lap op een stier" of is uw vriendin met uw voeten aan het rammelen, mijn beste?

• zondag 07 maart 2010 @ 21:18
    reactie op (#3) Calamandja

Mijn vriendin zegt altijd: 'je reageert als een lap op een rooie stier' en eigenlijk klopt dat helemaal ;-)

• zondag 07 maart 2010 @ 18:21
    reactie op (#2) bernard-de-clairvaux

Interessant, nu weet ik ook dat Carolus Simplex bestaan heeft...

• zondag 07 maart 2010 @ 18:17
    reactie op (#1) bernard-de-clairvaux

Ik had inderdaad aan jou gedacht: de mythe onderscheiden van de echte geschiedenis, ik dacht onze Bernardus zal hier wel als een strontvlieg op af komen gevlogen en inderdaad, soms plaats ik een nieuwsbericht en denk ik, wanneer de eerste reactie. Hum, onder narcose geschreven, je weet toch dat slechts onder narcose de echte waarheid naar boven komt. Is Freud of Jung niet daarmee begonnen? En het leidt tot genezing. Ik heb het boek nog niet in mijn handen gehad, ik kan de kwaliteit nog niet beoordelen.

• zondag 07 maart 2010 @ 09:33

en wie zich een uurtje wil vermaken over mythofiel hobbyisme: http://www.semafoor.net/#SEMselectie

• zaterdag 06 maart 2010 @ 14:47

Ik neem aan dat Calamandja mijn reactievermogen even wil testen? Als ik lees dat Boidin anaesthesist is, dan vermoed ik dat hij zijn boek onder narcose heeft geschreven. Excuus voor de voordehandliggende woordspeling :-)