1162 keer bekeken

volgende week...

• maandag 12 september 2016 @ 18:20
    reactie op (#8) bernard-de-clairvaux

Deze zomer heb ik geen middeleeuwen-dingen gedaan, tenzij je de concerten van Musica Antiqua Brugge meetelt.

In augustus heb ik vooral meegeholpen bij de verbouwing van het huis van mijn tweede zoon, drie containers met steenafval van afbraak gevuld: de helft van het huis werd afgebroken (alle typische vlaamse aanbouw, je kent dat: een bijkeuken, een veranda, nog een waskot met bij-WC, en dan nog een opberghok).

Dan een pak afscheidslunches met collega's en directie, je kent de verplichte nummers, en die zijn nog niet volledig achter de rug. Voor mij begint de eeuwigdurende "vakantie" pas nu. Inschrijven in (schaarse) middeleeuwencursussen, websites maken (mischien), en op de loer liggen van wat Belgie te bieden heeft aan interessants...

Maar nu eigenlijk nog altijd genieten van het mooie weer van september; wandelen, fietsen, zwemmen luieren, uitrusten van het vele werken, de vermoeidheid uit het lijf slapen (en dat zal nog wel een tijd duren). En ja, er is nog Hildegard natuurlijk, op 17 september wordt haar sterfdatum gevierd met een studiedag (in Antwerpen). Ik zal ook nog eens naar Gent gaan naar die verfoeide "middeleeuwen"-tentoonstelling. 

Gewijzigd op 2016-09-12 18:20:32
  • vrijdag 09 september 2016 @ 22:34
    reactie op (#7) Calamandja

Proficiat met de mijlpaal. 

onderschrift.jpg

• vrijdag 09 september 2016 @ 22:33
    reactie op (#5) bernard-de-clairvaux

Heb me afgelopen week gedompeld in de baksteingotik van Mecklenburg. Zit nu in een tussenstop in Bremen om zondag naar huis te rijden.

onderschrift.jpg

• vrijdag 09 september 2016 @ 21:07
    reactie op (#7) Calamandja

Ha Peter, je hebt de kaap naar de vrijheid gekruist. Geniet ervan! Nog dingen gedaan deze zomer?

• donderdag 08 september 2016 @ 21:44
    reactie op (#5) bernard-de-clairvaux

Sterkte. In een belgische bank is er nu wel een vacature in de boekhouding, standplaats Brussel (zonder terrorisme-premie)...

• woensdag 07 september 2016 @ 11:56

Sterkte, succes en toch ook zeker Veel plezier.

Klik hier om naar de website te gaan
  • woensdag 07 september 2016 @ 11:35
    reactie op (#4) Calamandja

Voor het geval dat jullie denken 'die knul neemt het er van'....Ik zit vanaf 1 december weer zonder werk en heb nu al veel vrije tijd, omdat ik geen nieuwe projecten kan starten. Mijn werkgever hanteert als beleid dat zij geen vaste aanstellingen biedt na 2 jaarcontracten. Vanzelfsprekend heb ik alle kanalen weer open staan voor een nieuwe baan/klus, maar ik wil natuurlijk ook voldoende 'blij' blijven, want anders loop ik als een zombie door het huis. Om die reden volgende week dus naar Lüneburg en omgeving.

• woensdag 07 september 2016 @ 10:14

Bakstenen: dat moet Duitsland zijn! laugh

Maar het altaar oogt mooi

• woensdag 07 september 2016 @ 08:20
    reactie op (#2) Marjoke

En door het plafond!

• woensdag 07 september 2016 @ 07:18

Ga je uit je dak daar?

Klik hier om naar de website te gaan