1457 keer bekeken

Een fraaie en interessante blog: www.oudweb.nl

• donderdag 17 september 2009 @ 21:59
    #
    reactie op (#) maerlandt

ja dat wist ik ook! Leuk dat je het daar een beetje kent. Wat ik trouwens erg leuk vond: een oud duits bunkercomplex dat nu tot een soort modern speelcomplex met hippe horeca is verbouwd:

http://www.groedepodium.nl/

slim concept.

• donderdag 17 september 2009 @ 06:43
    #
    reactie op (#) bernard-de-clairvaux
    dat weet ik zijn en je was 20 minuten verwijdert van mijn woonplaats.
  • maandag 14 september 2009 @ 09:44
    #
    reactie op (#) maerlandt
    Voor de volledigheid. We hebben een midweekje doorgebracht in www.soncy.nl te Groede. Kan ik zeker aanraden.

• zondag 13 september 2009 @ 21:29
    #
    reactie op (#) Calamandja
    ik ga liever richting nederland, cadzand,groede of breskens.
  • zondag 13 september 2009 @ 21:27
    #
    reactie op (#) antonius_
    Er zijn nog plaatsen waar je van de duinen kan genieten: bredene dacht ik.

Oude vergissingen hebben meer vrienden dan nieuwe waarheden
  • zaterdag 12 september 2009 @ 21:16
    #
    reactie op (#) bernard-de-clairvaux

Ja, de bouwlijn langs de kustlijn en de tramlijn om het allemaal te bezien.

niettemin ik adem fris aan die kust en vind dit magnifieker dan de costa's

http://www.clubs.nl/ClubsData/181099/incoming/antoniusd,nvos(1).jpg
  • vrijdag 11 september 2009 @ 16:37
    #
    Deze week waren we een paar dagen aan de Zeeuwsvlaamse kust en stond dus ook een bezoekje aan Knokke op het programma: het belgische baksteentrauma is daar uitgezaaid tot een soort betonexplosie. Opgegroeid met 'Met Mike aan Zee' heb ik altijd een bepaalde fascinatie gehad voor de belgische kust, maar een blik op de boulevard van Knokke doet de liefde meteen bekoelen. OVerigens dat OudWeb is echt een toppertje. Het blijkt dat de beheerders bij mij om de hoek wonen in Lochem!

• dinsdag 08 september 2009 @ 00:56
    #
    reactie op (#) maerlandt

Facebook, ik zou dan toch de prieze uit den computer trekken. Jah, jong, zwijgt ervan van dat bouwen en verbouwen. Ik dacht dat ik er op mijn leeftijd van af ging zijn; maar die baksteen in de vlaming zijn maag, dat is een echt etterende tumor. Vergeet het maar dat het ooit stopt, er is altijd iets dat er bij kan (zoals de klassieke veranda of een tuinhok) of vernieuwd dient te worden zoals een nieuw terras omdat de regenplassen blijven staan. Zo weet ik gelukkig waarom ik werk en waar mijn geld naar toe gaat: de klassieke baksteen.

• maandag 07 september 2009 @ 20:59
    #

ben effetjes op de pc gesprongen ( nog altijd aan het verbouwen en prutsen en mijn deere zit constant op facebook te "farmen"! wordt er gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) nu ik nog wat tijd tss vind.

ongelooflijk goei site beste voorman, ben er wat gaan rondneuzen en zo te zien is deze toch samengestoken door echte "profs".type onderstaande code in je bericht

• zondag 06 september 2009 @ 14:30
    #

Zopas een interessante blog ontdekt naar aanleding van het boek Byzantium: over oudheid en middeleeuwen, van allse wat:

www.oudweb.nl

Gewijzigd op 2009-09-17 21:59:09