2329 keer bekeken

Bouwersdag 2019.

• donderdag 03 oktober 2019 @ 10:48
    reactie op (#94) bernard-de-clairvaux

wij zijn ook met twee sad

• donderdag 03 oktober 2019 @ 09:16
    reactie op (#93) Calamandja

Wat gaaf dat we dan weer terug zijn in Utrecht. Toen inderdaad ook in CC, maar geen speciale tentoonstelling. Geen bezwaar om de 11de weer in Brugge te doen ofzo ;-)

• donderdag 03 oktober 2019 @ 00:05
    reactie op (#90) bernard-de-clairvaux

Bedankt voor de organisatie.

Ik vroeg me af of we bij onze eerste bijeenkomst in Utrecht ook het Catahrijneconvent hebben bezocht, ik denk van wel, heb iets in mijn herinneirng hangen maar ik weet niet meer precies wat we toen gezien hebben.

By the way, dat is onze tiende clubbijeenkomst. 

• vrijdag 27 september 2019 @ 19:46
    reactie op (#89) Calamandja

ai, maar een dag naar Utrecht is positief en geeft gedurende de reistijd, tijd voor

reflectie. Het Convent is de kers op de taart voor iedere ziel.

met groeten,

onderschrift.jpg

• vrijdag 27 september 2019 @ 12:43
    reactie op (#90) bernard-de-clairvaux

Dat is, als ik me goed herinner, niet het zelfde restaurant waar we de vorige keer waren. Dat was dacht ik Wolden. Dat is waar je ook die mooie oude kelder hebt met de zuilengang van paleis loven

Klik hier om naar de website te gaan
  • donderdag 26 september 2019 @ 16:42
    reactie op (#89) Calamandja

Lunch gereserveerd bij Museum. En diner bij Restaurant Loof aan Domplein (!!!). Zoek nog caf’e waar vanaf 10 uur kunnen verzamelen.

aandachtspunt PARKEREN: dat is extreem duur in Utrecht. Er zijn genoeg parkeergarages rond de binnenstad en op de vroege zaterdagochtend is daar nog voldoende plek. Meest stragisch is P Vaartse Rijn. Denk wel aan de loopafstand want het centrum van Utrecht is groot...immers grootste middeleeuwse stad van NL.

OPTIE: P&R Westraven langs de snelweg A12. Daar vandaan rijdt een tram naar Utrecht Centraal Station, van daaruit is het nog zeker 15/20 min doorstappen naar een café in de buurt van Catharijne Museum. 

• zaterdag 21 september 2019 @ 11:30
    reactie op (#86) bernard-de-clairvaux

Bij ons is het nog een twijfelgeval, we komen met twee als de gezondheid positiever evolueert, anders kom ik alleen af.

• maandag 16 september 2019 @ 14:02
    reactie op (#87) antonius_

Dus zoutloos weer aandachtspunt?

• zondag 15 september 2019 @ 13:33
    reactie op (#86) bernard-de-clairvaux

Prima programma; wij zijn er met 2.

onderschrift.jpg

• zaterdag 14 september 2019 @ 20:27
    reactie op (#85) Marjoke

Het programma zou er als volgt uit kunnen zien:

10-11h inloop + koffie in een café

11-14h Catharijnenconvent, inclusief lunch

14-15h Rondje langs 2 kerken (alternatief: Centraal Museum)

15-16h Drankje(s)

16-17h Utrechts archief

17-19h borrel en diner

Ik stel voor de lunch te reserveren in het CC, dat scheelt tijd en is ook een leuke ruimte. Daarnaast wil ik ook wel de andere adresjes te zoeken. Belangrijke vraag: met hoeveel mensen zullen we samen zijn?