Volste vertrouwen en niet gehackt!
Bouwersdag 2019.
Volste vertrouwen en niet gehackt!
Wij zullen deze week nog zeker overschrijven .
Dit zijn de data's voor volgend jaar ; 11 april / 9 mei / 5 september / 26 september .
Ik heb direct overgeschreven, normaliter zou het bedrag toch kortelings op je rekening moeten komen ;tenzij ze reeds gehackt is :-)
Heel even een check: wie heeft al overgemaakt of denkt dat hij/zij heeft overgemaakt? Mijn trucje met gesplitste iban is hopelijk geen hindernis gebleken?
Heel apart, die doorverwijzingen, zeker ook die van de TRIBES coffee.
groet,
Het verslag van onze bouwersdag in Utrecht staat op de clubhome. De pen was in de hand van ons eerbiedwaardig clublid Antonius. Ik heb wat links geplaatst voor diegenen die zich nog verder willen verdiepen. Ik zal nog afwerken met bijkomende foto's en link, maar nu eerst a cup of Revolution Tea (??) of nemen we dan toch A prophecy coffee van TRIBES...
Hi allen, Nogmaals dank aan iedereen voor de gezelligheid. Zojuist in excel zitten toveren en de volgende eindafrekening rolt er uit:
Toine+Lucy: 77,56
Marjoke+Johan: 93,47
Peter: 63,69
Hans: 63,69
Nicolas+Vanessa:127,37
Hierbij dus zoveel mogelijk met alles rekening gehouden.
Mijn banknummer ter attentie van J.H.M.J. Busio zet ik niet achter elkaar maar in 2 delen. Hier deel A: NL27 INGB 000
Hier deel B: 5398845
Gewoon achter elkaar plakken dus, die 2 delen ;-)
En gaan dan een betere klus doen dan die bv bij Eindhoven airport
We dopen onszelf om tot parkeergaragebouwers!
De Jacobikerk is vandaag gesloten.
de nek gotische Willibrordeskerk wel.
in de Catharijnes kathedraal, naast het convent, is een speciale St Maartententoolsteling.