159 keer bekeken

Dit weekend

• donderdag 17 oktober 2019 @ 14:41
    reactie op (#11) Marjoke

Ofwel, niet alle technische vooruitgang is...vooruitgang ;-)

• woensdag 16 oktober 2019 @ 19:07
    reactie op (#10) bernard-de-clairvaux

Lange teksten dicteer ik vaak en daarna doet de spelling’s controle ook veel schade aan de tekst. 

Klik hier om naar de website te gaan
  • woensdag 16 oktober 2019 @ 16:49
    reactie op (#9) Marjoke

En gezien je tekst heb je nog ergens met je vingers tussen een deur gezeten...;-) ?

• woensdag 16 oktober 2019 @ 08:14
    reactie op (#8) antonius_

Veel valt er niet te vertellen. Vrijdagmiddag zijn we richting Leeuwarden gegaan in de regen, om drie uur aangekomen in de regen en in daarna  gebleven vanwege de regen. Wel lekker kunnen eten. Zaterdagochtend was het beter weer en heb een klein rondje door de stad gemaakt en even het Prinsessenhof snel bekijken. Met als belangrijkste doel de Nassauzaal. En daarna door naar Drachten,  naar een vriendin van mij want die is veel te weinig zie. En zondag morgen weer terug naar huis.

En zondag morgen weer terug naar huis.

Leeuwarden is wel een mooie stad om nog een keer wat beter te bekijken  Het hotel paleis stadhouderlijk Hof is een mooi hotel. Uiteraard later hebben ontmoet dat het niet een mooie kamers, maar ik ben hier opgeleverd mooie kamers met een nog wat kinderziektes..  het hotel paleis stadhouderlijk Hof is een mooi hotel. Uiteraard later hebben ontmoet dat het niet een mooie kamers, maar ik ben hier opgeleverd. Mooie kamers met een nog wat kinderziektes.  Maar we hebben in de avond wel de bewaard gebleven zalen kunnen bekijken. Dat receptie heeft nog een aantal extra deuren voor ons geopend.

• zondag 13 oktober 2019 @ 23:04
    reactie op (#7) Calamandja

Marjoke en Johan zullen vertellen over hun visite aan Leeuwarden, maar wij waren IN DE KAS in Winssen.  Onze zoon was in de kleuterschool

en de lagere school klasse-genoot van Annemarie Bruning ( Hart van Nederland SBS6). Ze zijn altijd heel dichtbij gebleven en Annemarie 

is ook ambtenaar burgerlijke stand en heeft hun huwelijks bevestiging in een empatisch en interactief gebeuren van meer dan een uur

inhoud en emotie gegeven. Wij trouwden door een enkel woord: "Ja, dat beloof ik" , en hoefden allen gedwee te antwoorden, maar niets zelf te doen. Annemarie liet de hoofdrolspelers aan het woord: waarom, hoezo...

Was erg innemend voor de oudere garde. 't is duidelijk, een nieuwe generatie is aan het roer.

Dank voor de attenties en felicitaties. We zien elkaar heel binnekort,

groet,

onderschrift.jpg

• zaterdag 12 oktober 2019 @ 01:50
    reactie op (#4) antonius_

Proficiat, en geniet er van!

• vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:02

Gefeliciteerd

• vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:30

Enjoy!

• vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:13
    reactie op (#3) bernard-de-clairvaux

Veel plezier in Leeuwarden; bij ons hebben we een andere feestelijkheid: onze zoon trouwt zaterdag de 12e in De Kas in Winssen.

Hij (Ierse muziek)  en zij ( salsa- band) zijn lid van een muziekgroep. Wij zien hier naar uit,

onderschrift.jpg

• vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:50
    reactie op (#2) Marjoke

Leuk! Alleen net te vroeg voor de vikingtentoonstelling, wel op tijd voor deze:

https://www.princessehof.nl/te-zien-en-te-doen/tentoonstellingen/gezonken-schatten/

Ook een historische plek met Nassau verleden