130 keer bekeken

Coudenbergpaleis

• woensdag 14 oktober 2020 @ 19:48
    reactie op (#14) Marjoke

De eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat ik minimaal in 5 boeken ‘half bezig’ ben. Daar komen dan nog regelmatig adhoc ‘leesklusjes’ bij, gebaseerd op nieuwtjes via internet. Even ergens induiken en je bent weer een week onder de pannen. Wel leuk, want je leert er echt wat van...en soms levert het ook nog wat externe waardering op en dat is dan weer goed voor mijn ego. Maar met project Brussel in gedachten komt de bestelling in zicht ;-)

• dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:43
    reactie op (#13) bernard-de-clairvaux

Straks is die uitverkocht 

Klik hier om naar de website te gaan
  • zondag 11 oktober 2020 @ 23:20
    reactie op (#12) Marjoke

Hahaha, ik wil me nog even beheersen. Nog een behoorlijke leesvoorraad, maar er komt veel ‘tijd’ aan... :-(

• zondag 11 oktober 2020 @ 20:50
    reactie op (#11) bernard-de-clairvaux

Heb je het al binnen?

• dinsdag 06 oktober 2020 @ 19:07
    reactie op (#10) Marjoke

Ik chauffeur wel vanuit Oost-Nederland ;-)

• dinsdag 06 oktober 2020 @ 06:31
    reactie op (#9) Calamandja

Klopt. En nu een nieuwe zeer serieuze poging.

• maandag 05 oktober 2020 @ 21:11
    reactie op (#8) bernard-de-clairvaux

Er zijn al diverse pogingen gebeurd om een Bouwersdag in Brussel te laten doorgaan. Getuige daarvan is de Nieuws-map met documentatie over Brussel met o.a. een bericht dat de bouwersdag 2010 doorgaat in Brussel.

We zijn in Gent en Antwerpen ook nog niet geweest...

• zaterdag 03 oktober 2020 @ 12:57
    reactie op (#7) Marjoke

Helemaal eens Marjoke! Als we de Corona-ellende hebben gehad, verdienen we zelfs een héél weekend. Dan kunnen we alles ook voldoende relaxt doen. Ik ben bijvoorbeeld wel weer toe aan een geuze...;-)

• vrijdag 02 oktober 2020 @ 22:37
    reactie op (#6) Marjoke

En ik blijf er bij dat we volgde Brouwersdag echt i. Brussel moeten houden. Dit wil ik,zo graag zien én als je zo vaak in Brussel,bent geweest, kan je ons rondleiden, als het Coudenbergpaleis er maar uitgebreid in zit. 

• vrijdag 02 oktober 2020 @ 15:21
    reactie op (#5) bernard-de-clairvaux

Ik heb het boek binnen. Echt een geweldig en prachtig boek. Ben er erg blij mee. Foto's moet ik nog even kijken hoe ik dat doe, Hans