Zei het toch.
veel lees en kijk plezier.
Coudenbergpaleis
Zei het toch.
veel lees en kijk plezier.
Ik heb het boek binnen! Wat een heerlijke, degelijke uitgave. Absoluut vette aanrader om alvast op papier de Coudenberg te verkennen....om dan later live op pad te gaan ;-)
De eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat ik minimaal in 5 boeken ‘half bezig’ ben. Daar komen dan nog regelmatig adhoc ‘leesklusjes’ bij, gebaseerd op nieuwtjes via internet. Even ergens induiken en je bent weer een week onder de pannen. Wel leuk, want je leert er echt wat van...en soms levert het ook nog wat externe waardering op en dat is dan weer goed voor mijn ego. Maar met project Brussel in gedachten komt de bestelling in zicht ;-)
Straks is die uitverkocht
Hahaha, ik wil me nog even beheersen. Nog een behoorlijke leesvoorraad, maar er komt veel ‘tijd’ aan... :-(
Heb je het al binnen?
Ik chauffeur wel vanuit Oost-Nederland ;-)
Klopt. En nu een nieuwe zeer serieuze poging.
Er zijn al diverse pogingen gebeurd om een Bouwersdag in Brussel te laten doorgaan. Getuige daarvan is de Nieuws-map met documentatie over Brussel met o.a. een bericht dat de bouwersdag 2010 doorgaat in Brussel.
We zijn in Gent en Antwerpen ook nog niet geweest...
Helemaal eens Marjoke! Als we de Corona-ellende hebben gehad, verdienen we zelfs een héél weekend. Dan kunnen we alles ook voldoende relaxt doen. Ik ben bijvoorbeeld wel weer toe aan een geuze...;-)