1863 keer bekeken

Coudenbergpaleis

• maandag 31 mei 2021 @ 20:24
    reactie op (#1) bernard-de-clairvaux

Hoogleraar Bram van Nieuwenhuyze werd in de meest recente uitgave van Madoc - Tijdschrift over de Middeleeuwen geïnterviewd. Een aantal jaar geleden heeft hij een zestiendelige videoreeks uitgebracht over middeleeuws Brussel. Een must voor een bouwer die Brussel wil bezoeken. 

Je vindt de filmpjes via deze link: Midden in de middeleeuwen.

• woensdag 28 april 2021 @ 19:00
    reactie op (#25) antonius_

Dank jullie wel

Klik hier om naar de website te gaan
  • maandag 26 april 2021 @ 11:33
    reactie op (#22) Marjoke

Proficiat hiermee. Je home is je castle. Koesteren, je huis. hier ben je thuis en kun je de wereld buiten buiten laten.

onderschrift.jpg

• zondag 25 april 2021 @ 17:33
    reactie op (#22) Marjoke

Gefeliciteerd met de aankoop. Het huis van mijn ouders hebben we verkocht en het voelt eigenaardig aan dat er nu anderen in wonen. Gelukkig hebben ze aan de buitenkant niets veranderd; maar soms zou ik er stiekem eens willen binnengaan om de plaatsen waar ik mijn jeugd heb doorgebracht weer te zien.

• zondag 25 april 2021 @ 11:23
    reactie op (#22) Marjoke

Gefeliciteerd. Bijzonder dat dat kan en lukt. In je eigen geschiedenis treden en er weer iets nieuws van maken.

• zondag 25 april 2021 @ 04:23
    reactie op (#21) bernard-de-clairvaux

We hebben mijn ouderlijk huis overgenomen. Ik heb er tijdelijk gezeten ivm revalidatie na en gemene val, maar gaan er nu definitief wonen, de hypotheek is rond, van huur naar koop. We blijven dus in Zoetermeer.

• zaterdag 24 april 2021 @ 10:45
    reactie op (#20) Marjoke

Waar ga je heen?

• vrijdag 23 april 2021 @ 19:42
    reactie op (#19) bernard-de-clairvaux

Het zou voor ons kunnen. Dat is waarschijnlijk na onze verhuizing. 

• vrijdag 23 april 2021 @ 15:26
    reactie op (#18) Marjoke

we duimen door!

• vrijdag 23 april 2021 @ 15:19
    reactie op (#8) bernard-de-clairvaux

Ik heb zelf al een leuk, betaalbaar hotel gevonden in het centrum van Brussel. Vlak bij het station. Nee, niet het Hilton. 
    laten we hopen dat het dit jaar wel door kan gaan. Ik gok zelf op september,