60 keer bekeken

Nieuwe release

• woensdag 30 september 2020 @ 21:00
    reactie op (#2) Calamandja

Goeie tip

Klik hier om naar de website te gaan
  • maandag 28 september 2020 @ 13:35
    reactie op (#1) Marjoke

Dat is inderdaad goed nieuws. Er wordt dan toch eens wat energie in die clubs gestoken, misschie komt clubs.nl weer in de mode, de ongekuiste taal op facebook en twitter stoot me soms tegen de borst, hoewel ik er nog dagelijks iets ontdek.

Maar wat de schijfruimte betreft heb ik intussen het gebrek aan ruimte wel opgelost door alles op pinterest te plaatsen en van daaruit te linken naar de nieuws- of blogberichten. Zo een ruimte raakt snel vol, plaatjes en foto's hebben van langs om meer MB.

Wat mij het meest stoort is dat de HTML-fouten niet opgelost worden bij bestanden en video's, dan krijg je altijd eigenaardige tekens van zodra je een franse namen gebruikt met é of è, of andere leestekens. 

• vrijdag 25 september 2020 @ 09:29

Er zit wen leuke update aan te komen. Met name de laatste

Veranderingen/nieuwe features:

• de naam van 'In the picture' wordt veranderd in 'tips van de redactie', de werkwijze blijft hetzelfde, er mogen open clubs worden opgegeven voor een week lang aandacht op het clubhuis.
    • er komt een nieuwe module op het clubhuis, namelijk 'Clupper van de maand', elke maand staat de 'meestgestemde' clupper een maand lang met een persoonlijke tekst op het clubhuis, uitleg over hoe dit precies gaat werken, volgt zodra het bouwproces is afgerond
    • de rubriek 'uitgelichte clubs' verdwijnt
    • open clubs worden beloond, zij krijgen standaard meer schijfruimte en gaan van 50 naar 250 MB. 
    Klik hier om naar de website te gaan