Dank je wel. Ziet er tegoed uit. Is wel een ander boek. Ben benieuwd wat hier gezegd wordt over de pijl én welk figuur Harald moet zijn.
Boek over Tapijt van Bayeux
Dank je wel. Ziet er tegoed uit. Is wel een ander boek. Ben benieuwd wat hier gezegd wordt over de pijl én welk figuur Harald moet zijn.
Op de site van de uitgever zie je de volgende plaatjes:
Is het een nieuw boek, of een heruitgave? Kan gebeuren een paar foto's maken van de inhoud? Ik heb vroeger een boek geleend, dat uiterlijk er erg op lijkt. Al was dat wel in het Nederlands. Geloof ik.
daarin werd een einde gemaakt aan de mythe van de pijl in het oog bij Harold.,
Hier de link naar bookdepository (een dochteronderneming van amazon):
The Story of the Bayeux Tapestry : David Musgrove : 9780500252420 (bookdepository.com)
Voor 25 pond bedoel je? Voor 29 euro bij bol. Het ziet er alleszins een mooi boek uit.
Ik had ergens gelezen dat het Bayeux tapijt nu online te bekijken valt, via de volgende link te bekijken (met bijkomend vertaling van de latijnse tekst op het tapijt in het frans en het engels):
https://www.bayeuxmuseum.com/en/the-bayeux-tapestry/discover-the-bayeux-tapestry/explore-online/
Er is een nieuw boek uit over het Tapijt van Bayeux: The Story of the Bayeux Tapestry (thamesandhudson.com)
Op de betrouwbare website bookdepository voor 25 eur verkrijgbaar