1230 keer bekeken

Delft 1 mei

• donderdag 29 april 2010 @ 06:01
    reactie op (#22) antonius_

OK. Al is v. Oldenbarneveld Haagse politiek (ook toen al). Maar WIllen van oranje en de familie zitten in het programma opgenomen. Delfts blauw niet, maar we komen het echt wel een paar keer tegen. Niet de fabriek, want die ligt buiten de stad.

Graven van Holland komen we ook tegen. Inclusief moord, Niet op een graaf, maar wel in zijn omgeving.

Klik hier om naar de website te gaan
  • woensdag 28 april 2010 @ 21:33
    reactie op (#21) Marjoke

niet de politiek van nu maar van toen, met Van Oldebarneveld en Willem van Oranje,

en graven van Holland en schuts- en begraafplaatsen voor Oranje in Delft onder het delfts blaauw

ik wacht het af,

onderschrift.jpg

• woensdag 28 april 2010 @ 19:39
    reactie op (#20) antonius_

Nieuw bloed is altijd welkom, maar ik heb geen kennis van de politiek van Delft.

• woensdag 28 april 2010 @ 17:39
    reactie op (#19) Calamandja

Mogelijk komt met ons ook nog een leerling/gezel mee.

Zij zal met name geinteresseerd zijn in de politieke dimensie van DELFT.

Mogelijk kan Marjoke daar wat strooigoed aan besteden.

ik ben ondertussen wel nerveus,

onderschrift.jpg

• woensdag 28 april 2010 @ 01:02
    reactie op (#18) Marjoke

Prachtig, ik typ dus in mijn GPS Zuidwal 14, Delft in (Nederland) en na het uitstappen in de garage nemen we dit plannetje en we zijn er zo. En ja Marjoke, dan leggen we onze dag in jouw handen...

• dinsdag 27 april 2010 @ 09:14
    reactie op (#17) Marjoke

Hier nog een goede link naar een plattegrond van Delft. Deze krijgen jullie ook komende zaterdag. http://www.delft.nl/plattegrond/ToeristischePlattegrondDelft2008.pdf

• zaterdag 24 april 2010 @ 21:07
    reactie op (#16) Calamandja

Ik denk het wel. In dit geval, klaar is Pieter

• zaterdag 24 april 2010 @ 20:13
    reactie op (#15) Marjoke

Is gebeurd. Tot uw dienst. Dus als ik het goed begrijp, zet ik de parking Zuidpoort in mijn GPS en dan gewoon maar rijden. Nog kaartje google maps afdrukken en klaar is kees zoals jullie dat zeggen.

• dinsdag 20 april 2010 @ 09:06
    reactie op (#14) Marjoke

Calamandja,

Kan je dit bericht misschien op de club home zetten, zodat alle deelnemers het kunnen zien (excl mijn telefoonnummer)

Alvast bedankt.

• maandag 19 april 2010 @ 08:49
    reactie op (#13) antonius_

Parkeren. In Delft zijn meerdere parkeergarages. Ik raad aan om te parkeren in Zuidpoort

http://www.delft.nl/content.jsp?objectid=29067
    http://www.parkingdelft.nl/

Zuidpoort heeft veel plek, is netjes, moden en vlakbij restaurant Moodz

Tarieven

De tarieven voor betaald parkeren zijn niet overal hetzelfde. Op de losse parkeerplaatsen in het centrum betaalt u € 2,50 per uur. Parkeren is het voordeligst en het eenvoudigst in een van de parkeergarages of op een parkeerterrein. Deze zijn 24 uur per dag geopend. Hier betaalt u € 2 per uur. Alle andere betaalde parkeerplaatsen kosten €2,20 per uur. 

Bij de losse parkeerplaatsen in het centrum en de parkeerterreinen kunt u alleen betalen met muntgeld en chipknip. Voor de betaalautomaten in de parkeergarages kunt u betalen met pinpas en contant (muntgeld, briefgeld en chipknip).

Meetingpoint

Moodz Eten en Drinken
    Vesteplein 4
    2611 WG Delft
    015-2120755
    logosmall.jpg Email: info@moodzdelft.

De kaart van de omgeving

De tafel is gereserveerd op mijn naam: Marjoke van Alphen

Mijn telefoonnummer is 06 22984846

Als er vragen zijn, hoor ik het graag.