521 keer bekeken

!!!!! QUIZ !!!!!

• maandag 12 april 2010 @ 09:59
    reactie op (#8) Marjoke

Prima!

• maandag 12 april 2010 @ 09:51
    reactie op (#7) bernard-de-clairvaux

En op 1 mei leg ik wel uit hoe ik het zo snel heb kunnen vinden.

Klik hier om naar de website te gaan
  • maandag 12 april 2010 @ 08:33
    reactie op (#6) Marjoke

We hebben een winnaar! Het afgelopen weekend banjerde ik door Bonn en het Rijnland, maar in gedachten was ik bij deze quiz.....Natuurlijk had ik verwacht dat het geraden zou worden, maar zo patsboem-snel, dat had ik niet gedacht. Ik denk dat we de volgende keer luchtfoto's van romeinse ruinesteden in de Sahara moeten doen;-). Marjoke, gefeliciteerd en op 1 mei ontvang je je prijs.

• zaterdag 10 april 2010 @ 20:59
    reactie op (#5) Calamandja

Het was duidelijk een Vauban vesting. Gelukkig ken ik de vestingsteden wel een beetje

Gewijzigd op 2010-04-10 21:29:43
  • zaterdag 10 april 2010 @ 18:38
    reactie op (#4) Marjoke

Dat ziet er op het eerste zicht juist uit. Hoe heb jij dat zo snel gevonden?
    Door de vestingen dacht ik aan een "bastide" in het zuiden van Frankrijk, Land van de Katharen, Languedoc. Maar misschien door de Vaubanachtige hoeken had ik het meer in het noorden dienen te zoeken, waar meer water is.

• zaterdag 10 april 2010 @ 07:52
    reactie op (#3) bernard-de-clairvaux

Het is de stad Bergues of wel Sint Winokbergen. Nier zo ver van Duinkerken af.

• donderdag 08 april 2010 @ 21:04
    reactie op (#2) maerlandt

Dat is vraag 1: antwoord ja!

• donderdag 08 april 2010 @ 21:01

is het een plaats in frankrijk?

• donderdag 08 april 2010 @ 20:47

Om de stemming nog verder te verhogen, gooi ik er in de KloosterClub een quiz tegenaan (ik kon de illustratie hier niet in het forum plakken). De winnaar ontvangt op 1 mei een 'chauvinistische' prijs. Wat moet je doen?

Ga naar http://kloosterclub.clubs.nl/ en bekijk de luchtfoto in het welkomstwoord. Welke stad is het? Er mogen in dit forum 3 vragen aan mij gesteld worden, maar onderling kunnen jullie natuurlijk wel discussieren....maar maak elkaar niet wijzer dan nodig! Open deur: Zutphen is het niet....