3013 keer bekeken

septemberdag: Gouda?

• dinsdag 20 september 2022 @ 17:47
    reactie op (#39) Calamandja

Terwijl ik in Brugge ben voor 4 dagen en ik hier (ohans verjaardag wilde vieren

Klik hier om naar de website te gaan
  • dinsdag 20 september 2022 @ 12:35
    reactie op (#37) Marjoke

We leven met jou mee, dat dit nu in onze provinciehoofdstad moet gebeuren. Kom wel thuis en hopelijk komt alles weer snel goed.

• dinsdag 20 september 2022 @ 11:51
    reactie op (#37) Marjoke

Ach jeetje Marjoke, wat erg voor je. Naast de pijn ook het regelwerk en het vervoer. Heel veel sterkte, ook voor Johan met de zorgtaken.

• dinsdag 20 september 2022 @ 09:04
    reactie op (#36) bernard-de-clairvaux

Vrienden,

Groetjes uitVrienden,

Groetjes uit Brugge. Helaas niet de allerbeste groeten.We zijn gistermiddag aangekomen en gisteravond ben ik ongelukkig ten val gekomen. Mijn elleboog en schouder zijn gebroken. Zeer waarschijnlijk moet het geopereerd worden. Dan probeer ik wel in Nederland te laten doen, maar één ding is zeker zaterdag zijn wij er niet bij.

We zijn gistermiddag aangekomen en gisteravond ben ik ongelukkig ten val gekomen. Mijn elleboog en schouder zijn gebroken. Zeer waarschijnlijk moet het geopereerd worden. Dan probeer ik wel in Nederland te laten doen, maar één ding is zeker zaterdag zijn wij er niet bij.

Veel plezier met z'n allen.

• woensdag 14 september 2022 @ 11:50
    reactie op (#35) bernard-de-clairvaux

UPDATE VAN PROGRAMMA

Adres Stationsgarage (5 euro per dag): Burg. Jamesplein 1C, 2803 PG Gouda

10.00 uur inloop/koffie bij Café Gouds Glas (Markt 40)

10.40 uur Wafelexcursie (ook aan de Markt)

11.40 uur verkenning stad richting lunchadres (stadhuis van buiten, Gouda als ‘waterstad’)

12.30-14.00 lunch in IJsselhuis (authentiek sluiswachtershuis!). Zie: IJsselhuis Gouda – Drank- en Spijslokaal

14.00-16.30 Janskerk en Museum Gouda (liggen naast elkaar). Glas-en-loodramen van de kerk, ontwerptekeningen, altaren. Tussendoor drankje op knusse museumterras.

16.30 Borreltijd (misschien nog de waag bekijken, allemaal aan centrale plein).

17.30 uur Diner bij Gewoon Gouds (3 gangen voor 33,-). Zie: Welkom bij restaurant Gewoon Gouds | Gewoon Gouds

• woensdag 14 september 2022 @ 11:32
    reactie op (#34) Marjoke

Ik ga een rondleiding boeken! We doen het gewoon, wij durven grenzen te verleggen, wij staan open voor nieuwe inzichten...wij zijn WAFELWOKE!

• maandag 12 september 2022 @ 18:28
    reactie op (#33) maerlandt

Voor wievwilt kijken

https://siroopwafelfabriek.nl/

• maandag 12 september 2022 @ 16:44
    reactie op (#32) bernard-de-clairvaux

En toch ga ik het nog niet vertellen tegen mijn eega ...crying

• maandag 12 september 2022 @ 14:47
    reactie op (#31) Marjoke

Hi allemaal! Ik krijg net bericht binnen dat het stadhuis hele dag vol zit met evenementen/trouwerijen. Het is overigens ook nog KERMIS op het centrale plein....Maar dat is op een bepaalde manier ook heel middeleeuws.

In het kader van 'out-of-the-box-out-of-the-comfort-zone-into-the-wild' lijkt het me best grappig om die stroopwafelworkshop te gaan doen. Zullen we het gewoon doen?

• zondag 11 september 2022 @ 19:08

Het is niet alleen een museum, het is ook een workshop. Mag je ze zelf maken,