186 keer bekeken

staar operatie

• zaterdag 16 juli 2022 @ 17:56
    reactie op (#6) maerlandt

Door het vlugge tikken heb ik mij vergist , bedoel gemalin .angry

• zaterdag 16 juli 2022 @ 17:54
    reactie op (#5) antonius_

Hou je goed beste Antonius hopelijk kunnen we u en uw gemaal weer begroeten met ons bezoek in Gouda . frown

• maandag 06 juni 2022 @ 12:35
    reactie op (#3) Calamandja

Ja, ik heb dit forum kunnen lezen met de Leesbrillenset die ik bij de HEMA heb gekocht.

Ieder die op oudere leeftijd een leesbril nodig heeft, haalt die bij de drogist of bij de Hema.

Je treft ze daar voor een spotprijs en in alle lees-sterkten, en twee-en-eenhalve maand niet kunnen lezen is wel een te lange poze.

Maar omdat ik ook een cilinder in het glas nodig heb, is een aangemeten bril door de opticien toch comfortabeler.

Indien je met de Hema -bril van je stoel opstaat, ben je draaierig ofwel de kamer draait: een van de twee.

Maar komende week wordt de brillenset- met cilinder- hopelijk uitgeleverd.

Enne...Voorman...er is er een die wel degelijk driftig bezig is met de aanpak van de ouderdom:.........de TIJD, alleen zijn receptuur werkt niet altijd, maar somstijds

haalt de TIJD hele mooie resultaten. Gekend is de helende werking bij wonden.

met groet,

onderschrift.jpg

• maandag 06 juni 2022 @ 06:11
    reactie op (#3) Calamandja

Dat is goed te lezen. Dan kan jij/jullie er bij zijn in Gouda. 👍

Klik hier om naar de website te gaan
  • zaterdag 04 juni 2022 @ 11:15
    reactie op (#1) antonius_

Dat is goed nieuws, dat je weer goed kan zien, en blijkbaar lukt het zonder je alaamkist aan brillen om dit forum te kunnen lezen en voederen.

Ouder worden is een ziekte waaraan niemand ontsnapt, waarbij hedentendage enkel de kwalen stuk voor stuk bestreden worden, maar waarbij niemand de oorzaak ervan aanpakt. En dat is ouderdom.

• vrijdag 03 juni 2022 @ 19:18
    reactie op (#1) antonius_

Goed te horen en dan kun je ook gewoon weer sjouwen in de bouw ;-)

• vrijdag 03 juni 2022 @ 18:40

Ja, op 28 maart ben 14 april heb ik / ben ik de staar-operatie ondergaan, 

Volgende week krijg ik mijn nieuwe brillen-set uitgeleverd: voor veraf, voor lezen en voor de monitor.

't was van Duinkerken, toch die geschreven heeft over De mensen hebben hun gebreken.

Welaan voor de ouderdomskwalen beginnen we daar deel van te hebben..

Maar vanaf 15 juni mag ik alles weer: tillen boven 70 kilo, en buigen en in stoffige en 

watercondens omgevingen zijn.

Tijd heelt veel ongemakken.

onderschrift.jpg