897 keer bekeken

Clubmeeting Delft 1 mei

• dinsdag 04 mei 2010 @ 15:06
    reactie op (#12) maerlandt

De lunch was trouwens wel goed

Klik hier om naar de website te gaan
  • dinsdag 04 mei 2010 @ 13:50
    reactie op (#11) Marjoke

dan heb ik op mijn werk beter gegeten.:-)

ha, ze hadden "bollekes" toch nog iets lekkers zo ver van huis! maar voor de rest was het voortreffelijk hoop ik, en was er voor antonius zijn gemalin wel gezorgd (zoutloos bedoel ik?)

• dinsdag 04 mei 2010 @ 11:31
    reactie op (#10) Calamandja

Behalve het slechte servies, waar ik excuus van de eigenaar voor kreeg, was ik ook niet te spreken over het eten. Misschien dat het bij jullie beter was, maar bij Johan en mij was het slecht.

Er stond een gepofte kruimige aardappel op het menu. Dit was ongemeld vervangen voor een paar losse aardappeltjes en een kwakkie aardappel puree.

Het krokant gebakken wild zijn was totaal niet krokant. Het was gewoon slap en vet.

De steak was slecht gebakken. Ik wilde hem rood hebben, maar hij was vrij ver. Maar bij Johan was het medium. Maar die was roder. Helaas hadden ze het weglagen van de peper wel goed gedaan, dus ruilen was ook geen optie.

Ook was het eten vrij koud. Dit kwam mede door de koude borden.

Daarnaast kreeg Johan koffie met een voettebad. Die jongen die rond liep was totaal niet gemotiveerd bezig. Dat meisje was eigenlijk steeds bezig zijn fouten goed te maken.

Daarnaast vond ik de keuze ook niet reuze :-)

Voor mij voorlopig geen Moodz meer. Het is gebleken dat mijn stem voor de tegenstander een terechte stem is geweest.

• maandag 03 mei 2010 @ 23:22
    reactie op (#9) maerlandt

Begin al maar een dag af te spreken met je chef wanneer hij je volgend jaar zeker zal vrij laten, en laat dit dan hem met zijn bloed ondertekenen.

Ze hadden in Delft ook Belgisch bier: De Koninck uit Antwerpen. Maar we mogen niet klagen van 't eten in die "Moodz"- snack, 't was origineel gepresenteerd; nu en dan wel een brok af van het bord, maar dat zal waarschijnlijk van nen ollander geweest zijn die ene leeg bord had besteld en dan in dat bord is beginnen bijten om toch iets in de maag te hebben... ;-)

• maandag 03 mei 2010 @ 20:28
    reactie op (#8) bernard-de-clairvaux

tuurlijk!!!!!

• maandag 03 mei 2010 @ 15:10
    reactie op (#7) Marjoke

Hoi Maerlandt, onze gedachten waren ook bij jou aan de 'hete kachel'. Volgende keer gewoon weer paraat natuurlijk!!!

• maandag 03 mei 2010 @ 12:50
    reactie op (#6) maerlandt

Het gidsen kan ik niet beoordelen. Wel dat Hans ook het één en ander heeft bij gedragen en ook zeker een hoop informatie heeft overgedragen.

Het was in iedergeval een heel gezellige dag en hadden best goed weer.

• maandag 03 mei 2010 @ 12:38
    reactie op (#5) bernard-de-clairvaux

wel beste vrienden, zo te zien hebben jullie opnieuw geamuseerd (jaloers,jaloers!!!!!).

en met de begeleiding van onze persoonlijke gidse is dat waarschijnlijk een feest geweest.

jonge ,jonge, wat heb ik zaterdag aan jullie gedacht en gemist (zucht)... 

• zondag 02 mei 2010 @ 20:59
    reactie op (#4) Calamandja

Image © The Metropolitan Museum of Art; Used with permission

• zondag 02 mei 2010 @ 19:43
    reactie op (#3) bernard-de-clairvaux

Een goed glas whisky of twee glazen wijn helpen ook om trauma's met betrekking tot traditionele rolpatronen of sexistisch gedrag door te spoelen :-)