499 keer bekeken

terug uit de Eifel

• zondag 23 mei 2010 @ 19:27
    reactie op (#4) Calamandja

Viel mee hoor, niet zo stresserend! Intussen weten ze dat er altijd als 'beloning' een ijsje wacht, dus dartelen we vrij makkelijk van kerkje naar kasteel. 's Middags wel naar een zwembad, dat is dan weer wel wat veel gevraagd voor deze oude abt. Meest vervelende: die zwembaden staan vol met zonnebedden....maar je slaagt er maar niet in om er even gebruik van te maken....

• vrijdag 21 mei 2010 @ 22:33
    reactie op (#3) bernard-de-clairvaux

Je staat er mooi op op die foto op de clubhome, met die houten halskraag. Wil ik ook meemaken: voelen wat die middeleeuwers gevoeld hebben, ik vermoed dat het "licht" hout betrof.

Ja de Eifel herinner ik me zo als in je fotos, de kids het wat trachten boeiend te maken, met een kasteel her, een stadje met bakkerij met lekkers daar, enz... een stresserende bezigheid.

• maandag 17 mei 2010 @ 12:26
    reactie op (#2) Marjoke

Ik doe niet onder voor Russel Crowe toch? Het reisverslag moest nog volgen (de clifhanger) en is inmiddels geplaatst. Het was een uiterst uitgebalanceerd programma met voldoende uitdaging voor elke 'deelnemer'. Ik heb heel wat kerken en kastelen mogen checken en ook nog even het Max Ernstmuseum in Brühl.

• maandag 17 mei 2010 @ 09:17
    reactie op (#1) bernard-de-clairvaux

Het clifhanger deel snap ik niet zo, maar vond er wel een erg leuke foto op staan. Had je gezin het eindelijk voor elkaar? Vaders volgde de familie nu braaf? :-)

Klik hier om naar de website te gaan
  • zondag 16 mei 2010 @ 21:29

Koud terug uit de Eifel, alvast een clifhanger geplaatst op: http://kloosterclub.clubs.nl/