44 keer bekeken

Stil hier geworden.

• zondag 24 mei 2020 @ 13:15
    reactie op (#1) Marjoke

Voor mij heeft het ook te maken met het mooie weer natuurlijk, na de middag naar buiten en wandelen, fietsen, hakselen of ander tuinwerk. Maar ook geen musea en cursussen meer waar ik enthousiast iets kan over schrijven. Kortom, als het leven een dooie boel wordt dan straalt zich dat af op deze club. Maar ik zal mijn best doen en hier regelmatig weer wat publiceren, meestal dingen die ik via Facebook en Twitter binnenkrijg, dat is ook een oorzaak, daar worden toch soms interessante weetjes gepubliceerd.

ik hoop dat iedereen nog gezond is; lang geleden dat we nog iets van Antonius hebben gehoord.

• zondag 24 mei 2020 @ 12:28
    reactie op (#2) bernard-de-clairvaux

Klopt. Ik weet het ook verder niet zo goed. Wel filosoferend over de vakantie van volgend jaar. Maar ook mijn zoektocht naar een nieuwe baan en mijn zorgen daarover. 
    maar het dromen over die vakantie is ook leuk. 

Klik hier om naar de website te gaan
  • zaterdag 23 mei 2020 @ 16:11
    reactie op (#1) Marjoke

Tsja, wel een beetje in een historische dip beland letterlijk en figuurlijk. Werk en familie vraagt veel aandacht, fantaseren over uitjes en vakantie heeft geen zin meer en al die boeken die ik lees en bestel....vooral vluchtgedrag. Lastig om nog ergens enthousiast van te worden momenteel. Wel een bloemengids gekocht, zodat ik het groene spul kan herkennen wat ik tijdens wandelingen zie...want: "je moet er wat van maken".

• maandag 18 mei 2020 @ 17:56

Alsof de clubs ook in quarantaine zit. En niet alleen hoer, maar bijna al mijn clubs. 

Klik hier om naar de website te gaan