69 keer bekeken

Eigenaardige forumberichten

• zaterdag 16 januari 2021 @ 11:43
    reactie op (#3) Marjoke

Ik heb het op de support-club gemeld. Nu, alle dagen moet ik het nu ook weer niet doen, ik heb wat overdeven. Het was enkel naar jullie toe dat je niet ongerust moet zijn, ik doe ze wel weg als ik op de club langskom.

• vrijdag 15 januari 2021 @ 21:42

Waarschuw de beheerders. Het is aan hun om clubs te beveiligen tegen spam, phishing, fraude en nepmail

Klik hier om naar de website te gaan
  • vrijdag 15 januari 2021 @ 15:54

Voor jou wel een dilemma om dagelijks dingen te moeten controleren. Van mij mag je de club op gesloten zetten, maar als je daarmee documentatie verliest, is dat voor jou ook weer vervelend.

• vrijdag 15 januari 2021 @ 11:33

Opmerkzame leden zullen opgemerkt hebben dat regelmatig eigenaardige Engelstalige berichten op het forum verschijnen, nu ook al in blogreacties. Het laatste bericht in de blog beschouw ik als echt, immers bijna 10 procent van de bezoekers van deze club komen uit de VS. 

Ik probeer elke dag de club te bezoeken om te controleren of ik geen eigenaardige berichten dien te verwijderen en leden dien te blokkeren. Dus geen paniek als je een eigenaardige reactie ziet op jouw of ander forumbericht, ik zal wel verwijderen.

De laatste tijd begint dit een dagelijkse bezigheid te worden, de bouwersclub is immers een open club, wat betekent dat iedere bezoeker berichten kan plaatsen. Clubs.nl spoort clubbeheerders aan om clubs voor iedereen open te stellen, als beloning krijgt de club dan 200 MB schijfruimte gratis bij, om foto's of bestanden te plaatsen. Persoonlijk gebruik ik Pinterest voor de foto's, die ik dan link naar de club, de schijfruimte zou ik dan eventueel gebruiken voor documenten.

Gewijzigd op 2021-01-15 11:36:06