181 keer bekeken

Spam

• dinsdag 09 maart 2021 @ 21:22
    reactie op (#7) Calamandja

Voor deze keer vindt ik het niet erg. Ik heb lang geleden , al eenskuiswerksaamheden gedaan voor deze club. 

Klik hier om naar de website te gaan
  • dinsdag 09 maart 2021 @ 17:28
    reactie op (#6) Marjoke

Ik moet wel toegeven dat ik een bepaalde angst moet overwinnen dat de club plots ribbedie is. Ik overloop nu en dan eens de evolutie van onze discussies in ons forum en de daarin opgeslagen kennis die ik niet graag verloren zou zien gaan.

En ja, na de internationale vrouwendag kan ik toch niet aan een vrouw de rol van kuisvrouw geven voor deze club toch?

Gewijzigd op 2021-03-09 17:29:14
  • dinsdag 09 maart 2021 @ 11:59
    reactie op (#5) antonius_

Iedereen met een eigen club, kan het. Maar of de clunmaster ons genoeg vertrouwd ;-)

• maandag 08 maart 2021 @ 11:34
    reactie op (#4) Marjoke

misschien is Antonius "vertrouwd", maar hij is verdraaid onhandig in het onderkennen van spam en vooral ook in het weghalen van spam

onderschrift.jpg

• vrijdag 05 maart 2021 @ 19:24
    reactie op (#3) Calamandja

De eerste stond al 2 dagen laugh

je zou vertrouwde leden misschien rechten kunnen geven om dat ook te doen. Dat scheelt je weer werk. 

• vrijdag 05 maart 2021 @ 11:56
    reactie op (#1) Marjoke

Zoals ik elders heb geschreven ik controleer dagelijks de club, je hoeft dus geen reactie te plaatsen. Maar het is de laatste tijd een quasi dagelijkse bezigheid geworden van berichten verwijderen en leden blokkeren. 
    Maar als het verergert dan maak ik er terug een gesloten club van maar dan verliest de club wel 250 MB aan schijfruimte.

• vrijdag 05 maart 2021 @ 11:12

Het is van een bizarre dommigheid dit soort spam, of zou het allemaal geautomatiseerd zijn?

• vrijdag 05 maart 2021 @ 10:40

Kunnen de spam berichten worden verwijderd?