125 keer bekeken

zomervakantie!

• vrijdag 11 juni 2021 @ 21:23
    reactie op (#7) Marjoke

Het gaat nu echt snel, dus meest actuele gewoon ff checken

• vrijdag 11 juni 2021 @ 15:47
    reactie op (#6) bernard-de-clairvaux

Dat ben ik eerder ook tegen gekomen, ergens.- maar het staat niet op de site van BuZa. Daar is spraken van registratie. 

Klik hier om naar de website te gaan
  • vrijdag 11 juni 2021 @ 12:46
    reactie op (#5) Marjoke

Je mag volgens mij 48 uur in Duitsland zijn zonder tests, dus zou moeten lukken

• vrijdag 11 juni 2021 @ 10:37
    reactie op (#4) bernard-de-clairvaux

Dat is bijvoorbeeld in Duitsland ook nog steeds geval. Dan is het voor ons wel geel,  maar omgekeerd zijn nog heel veel regels. Wil even een dagje wat doen in Duitsland maar dat gaat nog niet helemaal

• vrijdag 11 juni 2021 @ 08:56
    reactie op (#3) Calamandja

Ik hoor genoeg positieve berichten over het reizen, dat ik eea wel aandurf. Enige ding is 'testen' voor je Italie in mag. Dat kost voor een gezin iets van eur 200,-. Misschien is dat ook wel opgeheven over een paar weken. Er wordt niet actief en massaal gecontroleerd, zodat er geen files ontstaan. 

• dinsdag 01 juni 2021 @ 20:26
    reactie op (#2) Marjoke

Ik denk dat we thuis blijven of in het thuisland. Ik begon wel weer te dromen over Italië toen ik de serie Dwars door de middellandse zee zag van Arnout Houben, maar het zal bij een droom blijven. Dat verre reizen met de wagen ontzie ik me wel tegenwoordig.

• dinsdag 25 mei 2021 @ 21:43

De oorspronkelijke vakantie is verplaatst naar volgend jaar en verder is het vooral verhuizing want de klok slaat.

• dinsdag 25 mei 2021 @ 16:15

Ja natuurlijk gooi ik het gewoon weer in de groep! Positief vooruit kijken mag weer een beetje...wat zijn jullie plannen of dromen? Wij hopen dit jaar in Toscane te belanden (en ik mag zelfs naar het Uffizi!).